Djungelvrål Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 F.eks innen foto, underholding spill osv
Gjest *dragoon* Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Foto: Pro HDR - Enkelt program for å ta mye bedre bilder enn standardkameraet. Snapseed - Eneste bilderedigeringsprogrammet jeg trenger! Underholdning: Buzzfeed - Fin app til å slå ihjel litt tid med. Manga storm - Masse, masse gratis manga! Husk å registrer at du er fra Norge, ellers vil du mangle mange serier. Spill: Bejewled - Avhengig!! Ellers digga jeg The Simpsons tapped out, men jeg ble for avhengig og brukte mange hundre (Sikkert over tusen) kroner for å skaffe meg donuts og spesialinnhold. Måtte bare slette det. Hehe 1
Djungelvrål Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2013 Takk for tips, vet du hvordan man sletter apps også. Har lastet ned noen ubrukelige noen.
Gjest Peanut Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Foto: Camera360 HelloCamera Panorama UCameraPlus BluxPro Zitrr Camera Spill: Take It Easy Blocks Du kan slette apper ved å holde finger på app til appikonene begynner å riste. Så sletter du dem som har x oppe i høyre hjørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå