AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men skal gjøre mitt beste. har vært sammen med min kjære i 2 år nå og vi bor sammen. han er ofte ute sammen med kompisene sine, og ofte ute om natten. Tingen er at hver gang han skal ut blir jeg litt trist, og at jeg vil være med han. om vi har vært med hverandre lenge så gjør det meg egentlig ingeting at han går til komisene sine. Men jeg bare hater det at han er ute om natten osv, får ikke til å sove før han er kommet hjem. er jeg eiesyk eller hva? og isåfall er det mulig å slutte med det? Anonymous poster hash: 9122e...923
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 han har vært utro før, og har litt problemer med å stole på han Anonymous poster hash: 9122e...923
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 han har vært utro før, og har litt problemer med å stole på han Anonymous poster hash: 9122e...923 Hvorfor er du da fortsatt sammen med han? Du kan jo ikke stole på han.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hvorfor er du da fortsatt sammen med han? Du kan jo ikke stole på han. for han har virkelig vist at han angrer og tabbet seg ut, og han har skjerpet seg på så utrlog mange ting bare for å få meg tilbake. jeg elsker han, og vil ikke gi opp med det første Anonymous poster hash: 9122e...923
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Han er vel litt umoden da og må ha helgefylla fremfor å bygge opp forholdet med samboeren sin. Helt normalt å bli engstelig når kjæresten som har vært utro før fortsetter i samme fyllesporet.som før. Hva har han gjort for å bygge opp tilliten dere i mellom igjen? Anonymous poster hash: cb198...3b2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 for han har virkelig vist at han angrer og tabbet seg ut, og han har skjerpet seg på så utrlog mange ting bare for å få meg tilbake. jeg elsker han, og vil ikke gi opp med det første Anonymous poster hash: 9122e...923 Men han reiser allikevel ofte ut og blir borte hele natta med kompiser? For meg er dette noe man gjør når man er singel. Selvfølgelig skal han få lov til å være med vennene sine og ha det gøy. Men hvis det blir for ofte så må du sette ned foten litt. Anonymous poster hash: cb198...3b2 1
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Hvor gamle er dere? Er jo ganske kjipt av han å priotere disse nettene ute fremfor å være med deg. Jeg tror dessverre på ordtaket en gang utro, alltid utro, så belag deg på at dette kan skje igjen.
Klatt Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Det er ofte verdt å jobbe for å få forhold til å fungere dersom man er virkelig glad i hverandre. Forstår absolutt at du ikke vil gi opp! Hvordan er kommunikasjonen dere i mellom? Hvis jeg var i dine sko ville jeg forklart situasjonen til han på klarest mulig måte og sagt at du syntes det er ubehagelig når han er så lenge ute om kveldene. Samtidig må du stille deg selv et spørsmål. Hvordan kan han hjelpe deg? Det er selvsagt at du ikke kan nekte han å dra ut med venner, så hva om han holder deg jevnlig oppdatert på sms i løpet av natta? Ville det vært en grei løsning? Jeg syntes han bør være villig til å ofre et par smser mtp at han tidligere har vært utro. Han bør forstå at det til tider kan være vanskelig å stole hundre prosent på han.
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Du er nok ikke helt eiesyk, men du er kanskje litt bekymret for han når han er ute og kanskje du ikke liker å være alene eller å være uten han. Kanskje du er mer avhengig av han?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Han er vel litt umoden da og må ha helgefylla fremfor å bygge opp forholdet med samboeren sin. Helt normalt å bli engstelig når kjæresten som har vært utro før fortsetter i samme fyllesporet.som før. Hva har han gjort for å bygge opp tilliten dere i mellom igjen? Anonymous poster hash: cb198...3b2 han er ikke på fylla, han er som oftest ute å skrur på bilene sine i garasjen til kompisen. han har kun helgesjobb på et utested og har derfor dårlig døgnrytme. om jeg vil se gjennom tlf hannes så fårjeg lov, men er likevel paranoid. Anonymous poster hash: 9122e...923
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Men han reiser allikevel ofte ut og blir borte hele natta med kompiser? For meg er dette noe man gjør når man er singel. Selvfølgelig skal han få lov til å være med vennene sine og ha det gøy. Men hvis det blir for ofte så må du sette ned foten litt. Anonymous poster hash: cb198...3b2 han har sagt at om jeg heller vil at han skal være inne så må jeg are si ifra, men vil ikke være kjip heller. om han er inne så kommer jeg til å legge meg til å sove likevel så hvorfor kan ikke han da få være ute? selvom jeg ikke klarer å sove skikkelig når jeg vet at han er ute. han vet hvertfall at jeg ikke liker det... Anonymous poster hash: 9122e...923
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Hvor gamle er dere? Er jo ganske kjipt av han å priotere disse nettene ute fremfor å være med deg. Jeg tror dessverre på ordtaket en gang utro, alltid utro, så belag deg på at dette kan skje igjen. vi er 19 og 20 jeg er ikke naiv, men prøver å stole på at han mener det han sier nå Anonymous poster hash: 9122e...923
Kuley Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Liker du ikke at han er ute om natten så si det til han. Du er kjipere om du lar den følelsen bygge seg opp og plutselig sprekker.
Arlea Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Eiesyk: når folk som ikke har en grunn til å ha mistillit til partner oppfører seg som sjalu og kontrollerende. Du har jo en grunn til å ikke stole på han, da han har brutt tilliten mellom dere tidligere. Hvis jeg var deg så ville jeg prøvd å verbalisere denne angsten du har. Hvis han virkelig vil at forholdet skal funke, så bør han jobbe litt for at tilliten mellom dere kan funke igjen. Kanskje kan han droppe å være sent ute en periode, eller i det minste sørge for å være tilgjengelig slik at du kan få tak i han dersom det skulle bli kjipt for deg å sitte å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå