Gå til innhold

Dermaroller - hva bør man bruke av kremer o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg var så heldig å få en lenge etterlengtet dermaroller av min kjære til jul, og lurer i den forbindelse på hva slags erfaringer dere har med bruk av dette? Er det noe spesielt man bør smøre ansiktshuden med før og etter? Og hvordan renser dere den? :) Da økonomien skranter litt nå etter jul, håper jeg det finnes rimelige alternativer man kan få kjøpt på apotek og lignende?

Anonymous poster hash: a9ee2...46d
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Bruk noe så naturlig som mulig, med andre ord styr unna kjemisk billigdritt. Bruker du fra 0,5 og opp tar huden mye mer til seg produkter etter bruk, derfor det er viktig med noe mildt og naturlig.

Skrevet

Bruk noe så naturlig som mulig, med andre ord styr unna kjemisk billigdritt. Bruker du fra 0,5 og opp tar huden mye mer til seg produkter etter bruk, derfor det er viktig med noe mildt og naturlig.

Takk for svar :) Hva slags fuktighetskrem vil du anbefale etter bruk av dermarolleren? Og er det noe spesielt man bør smøre huden med før bruk? Fungerer det å kjøpe noe vanlig desinfiserende greier på apoteket å rense dermarolleren med? :)

Anonymous poster hash: a9ee2...46d

• 1 måned senere...
Skrevet

Henger meg på! Har fått min swiss skin rioller idag 0.5 mm, men venter fremdeles på "serumet" som følger med denne. Må da vel være forskjellig annet man kan bruke?

leser at folk rundt i verden faktisk bruker kapsler med vitamin a, som de klipper opp å påfører før/etter. Tør ikke helt stole på hvem som helst heller, da jeg føler det kan være veldig risky..

har nettopp bestilt meg en haug med matis produkter. Er de trygge og rene nok? Og hva med renseserumet deres, er det mulig å bruke etterpå? Er jo mye mildere enn feks md formulations sitt. Og hva bruker man til rensing av både hud og roller? Billige alternativ?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...