Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har privat innstilling på instagram, og når jeg skriver #noe, dukker det ikke opp på #noe så alle kan se. Er det mulig å ha privat profil, men at bildene jeg hashtagger havner der alle kan se når de søker på den aktuelle hashtaggen?

Anonymous poster hash: 2de00...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et motsigende spørsmål! Poenget med hashtaggen er jo at bildet ditt skal være søkbart. Hvis du ikke vil det, så la vær å tagg det!

#hashtags #ser #ikke #kult #ut #når #det #ikke #har #en #funksjon

Anonymous poster hash: 79832...0bd
Skrevet

For et motsigende spørsmål! Poenget med hashtaggen er jo at bildet ditt skal være søkbart. Hvis du ikke vil det, så la vær å tagg det!

#hashtags #ser #ikke #kult #ut #når #det #ikke #har #en #funksjon

Anonymous poster hash: 79832...0bd

Jeg vil jo det.

Men bildene jeg hashtagger er ikke søkbare fordi jeg har privat profil. Jeg vil at hashtaggede bilder skal være søkbare selvom jeg har privat profil. Men hvordan?

Skrevet

Jeg vil jo det.

Men bildene jeg hashtagger er ikke søkbare fordi jeg har privat profil. Jeg vil at hashtaggede bilder skal være søkbare selvom jeg har privat profil. Men hvordan?

Samme lurer jeg på.. Jeg fant bildet mitt da jeg søkte på hastaggen, men er usikker på om andre som ikke følger meg kan se det.. (Vil ha privatprofil, men at enkelt bilde skal kunne bli funnet når jeg velger å hastagge de). Noen som vet?

Anonymous poster hash: 8c119...61c

Skrevet

Samme lurer jeg på.. Jeg fant bildet mitt da jeg søkte på hastaggen, men er usikker på om andre som ikke følger meg kan se det.. (Vil ha privatprofil, men at enkelt bilde skal kunne bli funnet når jeg velger å hastagge de). Noen som vet?

Anonymous poster hash: 8c119...61c

Jeg får også opp mitt eget bilde på hashtaggen. Men en jeg ikke er venn med sa at det ikke dukket opp når han søkte på hashtaggen.

Håper noen vet:)

Skrevet

Jeg har privat innstilling på instagram, og når jeg skriver #noe, dukker det ikke opp på #noe så alle kan se. Er det mulig å ha privat profil, men at bildene jeg hashtagger havner der alle kan se når de søker på den aktuelle hashtaggen?

Det går ikke. Du må velge enten eller :) Hashtagger på privat profil er kun mulig å finne i søk for folk som allerede følger deg.

Anonymous poster hash: 2991b...e35

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Da er det vel bedre å åpne profilen, og heller velge å bare dele en del av bildene med dine følgere. Og de med hashtag kan du da dele åpent. For det valget har du.

Skrevet

Så du vil ha privat profil, men samtidig vil du at alle skal kunne se bildene dine? Det henger ikke helt på greip spør du meg. Er selvsagt ikke noe poeng i å hashtagge bildene dine når du har privat profil, det er jo kun de som følger deg som kan se bildene dine og de får jo bildene du poster i feeden sin. Du må ha åpen profil hvis du skal ha noe ut av å hashtagge bildene dine..

Anonymous poster hash: a43e3...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...