Gjest Phair Skrevet 15. mai 2004 #1 Skrevet 15. mai 2004 Jeg beklager at jeg kom hjem til deg den kvelden Jeg beklager at jeg fant deg fant deg fasinernde Jeg beklager at jeg ville hjelpe deg med dine tunge tanker Jeg beklager at du alltid fikk meg til å le Jeg beklager at jeg løy på dine vegne for at du skulle komme bedre ut Jeg beklager at jeg drømte om den dagen vi skulle gifte oss Jeg beklager at du er den som kjenner meg best Jeg beklager at jeg gjorde mitt beste Jeg beklager at jeg trodde at du elsket meg Men mest av alt beklager jeg at jeg elsker deg
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 Uff da... Det er få smerter som gjer så vondt som det å ha vondt i hjarta... :trøste:
Gjest Madley Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 :trøste: Jeg vet akkurat hvordan det føles..å beklage at man elsker noen...
Gjest Phair Skrevet 16. mai 2004 #6 Skrevet 16. mai 2004 Takk for kos. Hvorfor må alt være så forbanna så vanskelig? Er det en ting i verden som burde vært enkelt er det jo kjærligheten.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #7 Skrevet 16. mai 2004 Kjærleiken er like enkel som den av og til kan vere komplisert. Det er det som gjer den så smertefullt vakker.
Usikker Skrevet 16. mai 2004 #8 Skrevet 16. mai 2004 Takk for kos. Hvorfor må alt være så forbanna så vanskelig? Er det en ting i verden som burde vært enkelt er det jo kjærligheten. Akkurat dette har jeg også sagt Patricia.... :cry:
Gjest Phair Skrevet 16. mai 2004 #9 Skrevet 16. mai 2004 Har lovet meg selv en ting idag, han vil aldri få se meg gråte for han mer.
Dagensdiva Skrevet 17. mai 2004 #10 Skrevet 17. mai 2004 :oops: Denne er jeg sikker på at jeg har fått tidligere av en...tror det var sammme...det må ha vært det. Uten at det var noe stort mellom oss.. Denne er virkelig søt og rørende synes nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå