kaospåtobein Skrevet 29. desember 2013 #1 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg har ett litt "rart" spørsmål. Spiser dere kebab når dere er/var gravide? Er det nei-nei mat eller er det ikke noe mer farlig for barnet i magen? Er i uke 11 og passer på hva jeg spiser ellers, men har så lyst på kebab nå! Hva tenkes om det? Endret 29. desember 2013 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Del Skrevet 29. desember 2013 Litt usikker, men jeg hørte om et norsk ektepar som fødte en tyrker etter å ha spist kebab. Jeg ville vært forsiktig om jeg var deg.Anonymous poster hash: a334c...dd8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allice Skrevet 30. desember 2013 #3 Del Skrevet 30. desember 2013 Har spist kebab siden jeg ble gravid, og gutten har ikke tattskade av det som jeg vet (er nå i uke 39 og sjessen på pitabrødet og sausen)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. desember 2013 #4 Del Skrevet 30. desember 2013 Litt usikker, men jeg hørte om et norsk ektepar som fødte en tyrker etter å ha spist kebab. Jeg ville vært forsiktig om jeg var deg.Anonymous poster hash: a334c...dd8 Det går nok helt fint du Så lenge kjøttet er gjennomstekt og salaten vasket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 30. desember 2013 Har spist kebab siden jeg ble gravid, og gutten har ikke tattskade av det som jeg vet (er nå i uke 39 og sjessen på pitabrødet og sausen)! Åh så bra!! Er pitabrødet og dressing/saus jeg også egentlig vil ha.. hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke noe spesielt med kebab som er farlig, nei. Så da kommer det an på hygienen til stedet, som med alt annet. Anonymous poster hash: 35960...fed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. desember 2013 #7 Del Skrevet 30. desember 2013 Er da ikke noe i kebab som man ikke kan spise som gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Del Skrevet 30. desember 2013 Litt usikker, men jeg hørte om et norsk ektepar som fødte en tyrker etter å ha spist kebab. Jeg ville vært forsiktig om jeg var deg.Anonymous poster hash: a334c...dd8 Hehehe! Håper ikke det samme gjelder taco. I såfall kan jeg forvente en mexicaner i mars!Anonymous poster hash: a334c...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akiko Skrevet 30. desember 2013 #9 Del Skrevet 30. desember 2013 Og jeg får nok en japaner etter all sushien. Så lenge de har god hygiene der du kjøper kebaben er det trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 30. desember 2013 #10 Del Skrevet 30. desember 2013 Og så lenge kjøttet er gjennomstekt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå