Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bursdag i går, og fikk 35 gratulasjoner på Facebook. "Alle" andre får nærmere 100 eller mer. Synes det er flaut å få så få :(

Anonymous poster hash: 544b3...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bare noe og 20. Men til gjengjeld får jeg det bare av mennesker jeg snakker med og bryr meg noe om. Er ikke det det viktigste?

Anonymous poster hash: d68b7...6b0
  • Liker 3
Skrevet

Jeg slet også med det der. Nå har jeg slettet facebook'en. Føles godt. :biggrin:

Anonymous poster hash: f424b...e51
  • Liker 11
Skrevet

Da skulle du sett når jeg facerapet søsteren min og la på 10 år. HUN fikk mange gratulasjoner og ingen tvilte på at hun faktisk hadde bursdag :fnise:

Anonymous poster hash: c4821...525
  • Liker 4
Skrevet

Det er bedre å ha én eneste god venn i det virkelige livet, enn å bare ha sporadisk kontakt på facebook med hundrevis av mennesker man har gått på skole med.

Anonymous poster hash: f424b...e51
  • Liker 3
Skrevet

Jeg får nesten ingen heller, så for et par år siden fjernet jeg bursdagen min, så nå får jeg ingen.

Skrevet

Er det virkelig viktigt?? Hallo....

Utroligt altså, slett den Facebook, få et liv.

Ja beklager, men der er viktigere ting i livet.

• Liker 4
Skrevet

Du må jo se det i forhold til antall venner. De med 500 + venner får gjerne 100 gratulasjoner. Har du 100 venner er 35 slettes ikke så "ille", og mer enn 1/5 som i første eksemplet.

• Liker 3
Skrevet

Blås da i det! Selv blåser jeg i om jeg får 0 eller 100 gratulasjoner, det går ikke inn på meg og sier ingenting om min verdi som menneske. Dont worry, be happy!

Skrevet

No facebook, no worries.

Anonymous poster hash: dac8c...79e
  • Liker 5
Skrevet

Jeg fikk få gratulasjoner på min siste bursdag, for jeg vill se hvem som husket bursdagen min uten facebook, så jeg fjernet den notificationen. Var ikke mange gitt... Før det var newsfeeden min full..

Skrevet

Synes faktisk det er mer flaut å bry seg om hvor mange som gratulerer deg kontra andre på Facebook.

Forhåpentligvis får du ordentlige gratulasjoner på sms/telefon/ansikt til ansikt, av de du faktisk har nært deg i livet ditt, og det er jo de som betyr noe!

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bursdag i går, og fikk 35 gratulasjoner på Facebook. "Alle" andre får nærmere 100 eller mer. Synes det er flaut å få så få :(

Anonymous poster hash: 544b3...92e

Ånei, stakkars deg.

Jeg fikk kunn 3 stk, og jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymous poster hash: 783ab...924

• Liker 2
Skrevet

Ikke at jeg tenker spesielt over det, men siden har begynt å komme opp på hjem-siden hvor mange gratulasjoner man får... så har jeg lagt merke til at de fleste for mye færre gratulasjoner på facebook. Har selv sluttet å gratulere andre, blir upersonlig og kjedelig. Tror flere har begynt å tenke slik.

Vurderer å fjerne bursdagen på facebook siden det er så kjedelig med "gratulerer med dagen :)" som nesten alle skriver, som er så unyttig og virker som om de skriver det av plikt.

Skrevet

Jeg og hadde bursdag Igår. Var redd for å få lite. Men jeg bruker mye tid på å gratulere andre på bursdagene deres. Kanskje det er grunnen til at jeg fikk tilbake. Ellers må du ikke tenke det er flaut <3 ingen sjekker :) håper du hadde en fin bursdag ! :)

Anonymous poster hash: 45faa...142

Skrevet

Heldig du er da. Fikk "bare" 10 jeg + noen meldinger da.

Skrevet

Det er jo ikke flaut i det hele tatt ts! Jeg forstår tankegangen din, men den har jo helt egentlig ikke rot i virkeligheten.

Jeg tenker som så at det er mye flauere å ha en haug med venner (type 400-500) og framstå som desperat (for hvem kjenner så mange folk?), enn å ha en liten flokk som kjenner deg på ventelista. Det er så harry med 400+ på lista at jeg spyr...

Skrevet

For meg er det motsatt. Jeg syntes det var flaut at folk kommenterte bursdagen min jeg. Så jeg fjernet fødselsdatoen fra facebook slik at ingen får varsel. Nå får jeg bare hilsninger fra folk som kjenner meg veldig godt:)

Det har ingenting med alder å gjøre, men mer med at jeg føler meg ukomfortabel med så mye oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg fikk hvert fall 200 gratulasjoner på fben min.

Anonymous poster hash: eb20e...f08
Skrevet

Jeg fikk hvert fall 200 gratulasjoner på fben min.

Anonymous poster hash: eb20e...f08

FLLAAUT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...