AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 vi har vært sammen i et halvår. Han sender meg melding om morgne og om kvelden, og sier som oftes at han er glad i meg. Vi har feira jula sammen på hytta, kjempekoselig var det. Men her hjemme bor vi hver for oss, med litt avstand, Han vil ikke sove hos meg, ennå han jobber her, men kjører heller 3.4 mil hjem til seg selv.Sa til han i dag om at jeg savna han sov litt mer hos meg..vi skulle prøve å få snudd den trenden mente han. Hvorfor jeg er usikker pga gode fine meldinger, vet ikke jeg...Kan en mann sitte å sende meldinger til meg uten at han mener det ;-) spør for jeg har hatt mange rare kjærester. Nå har jeg vært alene i 7 år, for har ikke turd å satse. Anonymous poster hash: 24804...2a3
Gjest Chloe87 Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Hvor gamle er dere? Jeg syntes det er veldig rart at han ikke sover hos deg når jobben hans i tillegg er der. Noe skurrer.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Ja, føler også noe skurrer. Har et barn på 12 år som ikke har klart å godta dette, men det begynner å hjelpe nå. Det er ikke hun som skal bestemme dette. Det blir jo ikke mye nærhet og trygghet når det er slik, føler bare jeg har et behov som ikke blir dekt i dette forholdet. Anonymous poster hash: 24804...2a3
Gjest Chloe87 Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Når kjæresten din virker så uinteressert i deg så forstår jeg datteren din godt, hun er jo såpass gammel at hun klarer å "fange opp" dette. Du sier du har vært sammen med mange rare menn før, kanskje din nåværende kjæreste også er litt rar?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 hehe føler ikke han er det, men kan nok ta feil igjen. Han er veldig snill med oss, vi firet jula på hytta med hans barn på 17 og ho minste mi på 12 år. Vi hadde det kjempetriveldig. Han er med til familien min og bryr seg om de. Han er flink å si han er glad i meg, og spør om jeg har det bra...men det er dette med overnattingen...kan ikke helt forstå den. Mulig det kan være at han ikke har orket at jeg skal få bråk..for det be det den ene natten han skulle sove her..dattra mi fikk ikke lagt seg. Men vi sover hos hverandre når ikke ho er hjemme, men det er jo så altfor skjeldent. Anonymous poster hash: 24804...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå