Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen gjorde slutt med meg for tre uker siden pga. et veldig turbulent forhold de siste månedene. Det har vært mye krangeling og han har mistet følelser for meg. Tok litt avstand fra hverandre og vi (særlig jeg) fikk reflektert oss over problemene. Ble enige om å gi forholdet en ny sjanse og forbedre oss på ulike områder.

Om en uke treffes vi igjen og da har vi gjort det slutt og ikke sett hverandre på en måned. Tenkte å ta det rolig i begynnelsen. Hvordan kan jeg "vinne" hjertet hans tilbake? Vise fram mine beste sider eller ta litt avstand? Begynne å "date" på nytt med hverandre? Som et nytt par?

Anonymous poster hash: 5be56...c4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Håper dere finner ut av det om begge vil det

Er i litt samme situasjon selv , der hun sier hun har mistet følelsene for meg

Jeg har ett ønske om at hun skal finne igjen det hun i dag sier hun har mistet og finns en ny mulighet .

Vil gjerne høre hvordan dette går og ønsker deg all lykke på veien

Anonymous poster hash: d7875...d20

Skrevet

Prøv først å bygge et vennskap. Hvis dere klarer det, så kan dere gå videre dersom følelsene er der

• Liker 1
Skrevet

Hei

Håper dere finner ut av det om begge vil det

Er i litt samme situasjon selv , der hun sier hun har mistet følelsene for meg

Jeg har ett ønske om at hun skal finne igjen det hun i dag sier hun har mistet og finns en ny mulighet .

Vil gjerne høre hvordan dette går og ønsker deg all lykke på veien

Anonymous poster hash: d7875...d20

Huff, føler med deg! Er det lenge siden det ble slutt? Jeg har alltid vært avhengig av eksen men hadde ikke annet valg enn å kutte ut all kontakt de to første ukene. Tror det fikk ham til å innse hva vi hadde og ga oss en ny sjanse. Er nok lurt å holde litt avstand i begynnelsen. Skal holde deg oppdatert :)

TS

Anonymous poster hash: 5be56...c4f

Skrevet

Hei

Det finnes vel alltid en sjanse for å få det til , men da må nok begge virkelig ønske det

Vil tro det krever mye jobb

Anonymous poster hash: e3902...6f6

Skrevet

Hei

Det finnes vel alltid en sjanse for å få det til , men da må nok begge virkelig ønske det

Vil tro det krever mye jobb

Anonymous poster hash: e3902...6f6

Skrevet

En mnd er kort tid. Om forholdet skal fungere må begge endre det som var dårlig og det et ikke gjort i en håndvending

Anonymous poster hash: ea12b...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...