AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har aldri gått inn for å ginne meg kjæreste. Jeg har blitt forelsket noen ganger, men det har aldri vært gjensidig Jeg skal heller nå prøve å gå inn for å finne meg en kjæreste. Men hvordan kan jeg gå frem? Hva om jeg plutselig skulle se en kjekkas, på en holdeplass, buss, tog, butikken, på arrangemang? Hvordan gjør jeg for å komme i snakk med kjekkasen? Jeg er litt sjenert, så jeg er ikke sånn at jeg bare går rett bort og snakker med folk. Men når jeg kommer i snakk, er jeg på en måte ikke sjenert. Det jeg er mest sjenert for er å starte kontakt. Det kryr jo ikke av kjekkaser akkurat. Nettdating, er jeg ikke interresert i å prøve. Ikke gidd og kritiser meg for det. Har nå bestemt meg helt sikkert at jeg SKAL ha barn, dermed må jeg finne meg en mann, for skal jeg ha barn vil jeg ha en mann og få de sammen med. Gruer meg også til å gå inn i forhold, da forsvinner den store friheten som jeg nå har pga singellivet og den må jeg jo bare nyte så lenge jeg kan. + jeg må desverre jobbe mindre med hobbyene mine om jeg går inn i et forhold. Ikke gidd og kritiser meg for noe nå!Anonymous poster hash: 85182...9a8
vivana Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 tja, noen single reiser til klinikk i Danmark eller Riga og ordner seg et barn der det kan du også gjøre hvis du gruer deg til å ha forhold til en mann. Men jeg må bare si at du har ingenting å grue deg til, de fleste menn er helt greie og vennlige, så det er fult mulig du finner en sjelevenn der ute. Har du prøvd å gå ut på byen? trenger ikke hoppe i ons, men bare bli kjent, samle kontakter, få flere venner på facebook, og snakke med de du liker? Jeg fant samboer min på dansegulv, så det er fult mulig
silusjon Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Tror ikke du må beskymre deg så mye, slapp mer av ikke tenk så mye på det. Det kommer når du minst forventer det Prøv og vær mindre sjenert! Man lever bare en gang, så ta sjansen! Du vil kansje ikke angre
Meline37 Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 er veldig greit med å samle kontakter, ... og så finne ut av hvem som er verdt å satse på. Det er det jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Ja, vet jeg kan reise til klinikk i Danmark, vil vil helst ha barn sammen med en mann, og håpe at det aldri blir slutt. Vil helst ikke være alenemor. Men om jeg nærmer meg 40 og fortsatt ikke har fått mann og barn, kommer jeg muligens til å dra til Danmark. Personlig har jeg det slettes ikke travelt. Jeg eeeeeelsker singellivet, men er i 30 årene, så det begynner jo egentlig og haste litt. For hvis jeg finner meg en mann i 2014, vil jeg være sammen med han i minimum 2 år før barn blir planlagt, helst mer. Skulle det bli slutt, er det jo greit om det skjer flere år før jeg blir 40, så jeg har mulighet til å finne meg en ny og bli mor før jeg er 40. Helst vil jeg være ferdig med å få barn før jeg er 40, men om jeg får 1 barn etter 40, gjør jo egentlig ikke det noe. Ja, flere som sier at det ikke er noe og grue seg til og at ting vil komme naturlig, og at livet ikke blir helt snudd på hodet, selvom man kommer i et forhold. Men den ene hobbyen min som jeg elsker mest av alt, vet jeg at det ikke er alle menn som ville likt at jeg drev med så ofte som jeg gjør nå, og da er det jo mest med kanerater jeg er med også. Men om jeg finner en med ca samme interresser innen den hobbyen blir det nok enklere. Joda, er ofte på byen jeg. Men er ikke ofte å se kjekkaser der. Er liksom mest vanlig og se vanlige og mindre pene der. Sjelden noen som er skikkelig kjekke. Jeg trenger ikke å ha verdens peneste mann, men han må være noe pen, hvis ikke klarer ikke jeg å falle for han. Danse, det gjør jeg ikke, av den enkle grunn at jeg ikke kan danse. Hvordan skaffer dere kontakter da? Jeg er ikke interresert i å bare legge til ukjente på facebook. TsAnonymous poster hash: 85182...9a8
Gjest rådyr Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Joda, er ofte på byen jeg. Men er ikke ofte å se kjekkaser der. Er liksom mest vanlig og se vanlige og mindre pene der. Sjelden noen som er skikkelig kjekke. Jeg trenger ikke å ha verdens peneste mann, men han må være noe pen, hvis ikke klarer ikke jeg å falle for han.TsAnonymous poster hash: 85182...9a8 Tror neppe du finner noen i 2014 med den innstillingen der, sorry. 1
mara2012 Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 You can't force love! Man kan ikke "gå inn" for å få en kjæreste, det dukker opp når du ikke stresser med det. De gangene ueg har gått på byen med innstillingen om å,finne npen, finner jeg ingen. Mens når jeg slår det fra meg, dukker det gjerne opp noe. Kontakt oppstår også ganske naturlig. Sjenert eller di, de fleste går ikke bort en fyr på gata/butikken å sjekker han opp. Sånt skjer på jobb, på treningssenteret, på byen eller andre sosiale ting. I tillegg høres det ut som du er veldig klar på de negative tingene ett forhold kan gjøre for deg og alt du må gi slipp på. Er du klar for ett forhold? Når man først møter den store kjærligheten, er det sjelden man tenker over konsekvensene. Kjærlighet gjør blind..
Annie70 Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Du skriver at hobbyene dine er viktige for deg. Er det ikke miljøer innen disse hobbyene du kan oppsøke da? Måtte jo være det perfekte å finne en mann du deler hobby med?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Joda, er ofte på byen jeg. Men er ikke ofte å se kjekkaser der. Er liksom mest vanlig og se vanlige og mindre pene der. Sjelden noen som er skikkelig kjekke. Jeg trenger ikke å ha verdens peneste mann, men han må være noe pen, hvis ikke klarer ikke jeg å falle for han. Danse, det gjør jeg ikke, av den enkle grunn at jeg ikke kan danse. Hvordan skaffer dere kontakter da? Jeg er ikke interresert i å bare legge til ukjente på facebook. TsAnonymous poster hash: 85182...9a8 Med fare for å låte litt surmaget: Hvor mange av de lekre kvinnene på byen ser like bra ut om man fjerner alt av sminke og hårstyling? De fleste menn har maksimalt litt hårgele. Selvsagt vil de fleste at partneren skal se pen ut, men det er forskjell på "pen" og Hollywood-attraktiv. For min egen del kan jeg med hånden på hjertet si at de jentene jeg har falt for ikke har vært noen modellskjønnheter (de kunne antakelig blitt det med nok sminke og photoshop, de fleste modellene ser jo egentlig vanlige ut), men for meg har de vært de vakreste kvinner på jord. Hvis du ikke kan danse er løsningen veldig enkel: Meld deg på dansekurs! Salsa, swing, tango etc., etter "Skal vi danse" på TV2 har det blitt mange flere deltakere på slike kurs. Anonymous poster hash: c6cbd...fed
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Det er da virkelig sjelden at hollywood attraktive er noe og falle for da de er liksom altfor perfekte. Folk i dag er generelt for "perfekte". Jeg liker best når de er litt utenom normalen, med litt bustete og ustelt hår, feks, litt lengde må det være. Helst litt utslitt, rocka, tøff, hullete klesstil. Ikke sånn vanlige kjedelige ensfarga klær. Jeg har 2 ganger falt for menn med bare noen cm hår på hodet, men da har det vært noe med håret liksom, ikke bare vanlig kort liksom. Jeg har da ingen innstilling om at det aldri er kjekkaser på byen, mange greie rundt forbi. Hadde nok vært lettere å finne noen på 80 tallet, med de frisyrer og klesstiler som var da. Hobbyene holder jeg på med for meg selv hjemme, men hadde vært fint med en å dele hobbyer med ja. Han forrige jeg var forelsket i, er den mest perfekte drømmemann for meg, jeg kommer aldri til og finne en som er mer perfekt enn han. Nei, ingen er perfekte, ikke han heller, men han er den medt perfekte drømmemann for meg. Men der vil det desverre for meg aldri bli noe mer enn vennskap. Han og jeg har mye av de samme hobbyene. Jeg såg en dødspen fyr på et tog i år, men om jeg skulle tatt sjangsen og kontakte han, hvordan skulle jeg gjort det? Såg en dødspen på et hotell også i år, men hvordan skulle jeg tatt kontakt? Og når man tar kontakt aner man jo ikke om vedkommende er singel eller ikke? Hvordan finne utav det tidlig? Når jeg er i store mengder, som jeg er ofte, bare går jeg liksom gjennom og gjør det jeg skal, er på en måte lei av folk, så jeg bare gjør mitt liksom uten og virkelig se meg rundt. Skal i 2014, være flinkere med å være "våken", følge med. Men hva om jeg ser en midt i en folkemengde jeg kunne tenkt meg å finne mer ut om, hvordan gå frem? Hva om jeg ser en fin fyr jeg egentlig vil kontakte, når jeg er på tur i naturen, på bilferie, på offentlig transport, på hotell, i butikken, på gata, på et senter? Ikke sikkert jeg noen gang kommer til å se fyren igjen. TsAnonymous poster hash: 85182...9a8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Med fare for å låte litt surmaget: Hvor mange av de lekre kvinnene på byen ser like bra ut om man fjerner alt av sminke og hårstyling? De fleste menn har maksimalt litt hårgele. Selvsagt vil de fleste at partneren skal se pen ut, men det er forskjell på "pen" og Hollywood-attraktiv. For min egen del kan jeg med hånden på hjertet si at de jentene jeg har falt for ikke har vært noen modellskjønnheter (de kunne antakelig blitt det med nok sminke og photoshop, de fleste modellene ser jo egentlig vanlige ut), men for meg har de vært de vakreste kvinner på jord. Hvis du ikke kan danse er løsningen veldig enkel: Meld deg på dansekurs! Salsa, swing, tango etc., etter "Skal vi danse" på TV2 har det blitt mange flere deltakere på slike kurs. Anonymous poster hash: c6cbd...fed Enig i at de sminkede ikke er de peneste. Nei, melder meg ikke på dansekurs, dansing er ikke av interresse. TsAnonymous poster hash: 85182...9a8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Hvor gammel er du? Det finner du fort ut hvis du leser det jeg har skrevet. TsAnonymous poster hash: 85182...9a8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Noen råd, tips, anyone? TsAnonymous poster hash: 85182...9a8
Gjest Inferno Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Hiv deg rundt og snakk med folk på gata. Du finner fort ut om det er noen kjemi eller ikke. Du trenger ikke å storme bort for å erklære din kjærlighet til dem med det første; få blikkontakt, smil, si det som faller seg naturlig med tanke på situasjonen, og se hvor det leder derfra. Jeg ser at du er sjenert, men det er bare å hoppe i det. Det blir lettere etterhvert som du får dreisen på det.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Så..desperat Anonymous poster hash: eacce...109 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Du spør KG for råd og tips til dette, og lurer på om det finnes folk her med gode råd til deg? Hahahahaha. Er du ny her ?! Anonymous poster hash: 095e9...a51
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Vær åpen;) Anonymous poster hash: 3b105...91b
Knirke Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Høres mest ut som du ikke vil ha noen råd, du vil bare at mannen i ditt liv skal komme løpende i armene på deg. Det er desverre ikke en tjeneste som KG tilbyr Jeg har samme målet som deg (dog uten barn), men har innsett for lengst at man må ta i bruk nettdating. Jeg treffer ingen på jobben (veldig lite miljø), ingen på skolen (alle er 10 år yngre enn meg), ingen via hobby (jeg har en hobby som forbindes med 50+ år gamle menn), eller via venner (jeg har få venner, og jeg kjenner vennene deres altfor godt)
AnonymBruker 42 Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Tørr å gjette på at du ikke du får deg noen kjæreste før du har kvittet deg med holdningen "jeg kommer aldri til og finne en som er mer perfekt enn han" og "han er den mest perfekte drømmemann" i hverfall... Bor du i en veldig liten by eller.no? Går du med skylappÆr på, eller er du bare veldig krÆsen på utseende? Synes jeg ser både "kjekkaser" og "friske-frøkner" uansett hvor jeg snur og vender meg jeg... Tror den beste måten å finne seg en kjær på er å være open for å bli kjent med nye mennesker, og ikke være for opphengt i selve "målet", som i ditt tillfelle later til å være å få seg partner du kan få barn med... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå