AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hallo! For ca 8 dager siden oppdaget jeg lus på min kjære lille hund. Jeg reiste straks til dyrlegen og fikk en kur for det som ble tatt i nakken (stronghold 30mg). Jeg fikk også med meg en ekstra da som jeg skulle ta på han selv. Jeg har null erfaring med lus på hund fra før, så jeg lurer derfor da på når jeg skal evnt ta denne. Jeg oppdaget idag noen nye svarte prikker, som jeg går ut i fra må være lus eller egg. Håper noen vet hva jeg skal gjøre med det. Anonymous poster hash: 3cb12...0ef
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Legg kuren på nytt. Anonymous poster hash: 0e9ef...1a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Så det er ikke for tidlig?Anonymous poster hash: 3cb12...0ef
Sugerøret Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 unngå alle andre hunder, når kuren er satt,skal du vaske tepper /seng osv som hunden bruker. Jeg er usikker på om dette må gjentaes etter bekrefted døde dyr. Men i hvertfall,hold deg unna andre hunder og ikke gå der det er mange andre hunder som oppholder seg
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Ja dette har jeg blitt informert om, men når er det påtide å ta den andre kuren? I og med at jeg har funnet det jeg tror er lus/egg igjen. For de forsvant en stundAnonymous poster hash: 3cb12...0ef
Sugerøret Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Det burde jo vetrinæren ha fortalt deg. Jeg tør ikke si noe,da jeg ikke er utdannet vetrinær,men ring og hør med din vetrinær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå