AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Min mor har alltid hatt veldig uflaks med menn. Hun tiltrekker seg psykopater, menn med voldelig bakgrunn, rusmisbrukere etc. Nå har det seg sånn at jeg venter barn i 2014, og vurderer å si til henne at dersom hun ikke oppsøker psykolog og forsøker å skjerpe seg på dette, vil ikke jeg tillate at hun passer barnet. Hun mener det er bare hun som har uflaks, jeg mener hun er fellesnevneren. Hva synes dere om dette? Jeg er veldig glad i henne, men vil ikke risikere barnet mitt for at hun skal få date "badboys".... Anonymous poster hash: d2878...64d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Hold barnet unna henne. Anonymous poster hash: a58ec...84f 1
Sol79 Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Mormor kan da vel treffe barnet uten eventuelle kjærester?
Furstina Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Ge henne en chans och ge barnbarnet en chans att få lära känna sitt barnbarn. Jag har erfarenhet av en förälder som träffat en psykopat med diagnostiserade problem som schizofreni och förföljelsemani. Det var innan jag fick egna barn men relationen till föräldern påverkades ändå. Faktiskt så pass att jag inte visste om föräldern skulle komma på mitt eget bröllop tack vare partnern. På grund av partnerns beteende fick jag lov att säga att hen inte var välkommen tre dagar före bröllopet. Jag höll på att tappa kontakt med min förälder under denna period men är glad jag inte bröt helt, bara begränsade kontakten. Bedöm vare kjäresta för sig och ge din mor flera chanser. Rusmissbruk och våld kan du gott sätta ner foten för.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Hun kunne godt ha fått møte barnebarnet uten kjærestene, men saken er det at hun lyver mye om det, synes ikke det er så ille osv. Jeg frykter at hun kommer til å kalle meg hysterisk, og dermed la de være sammen selv om jeg ikke vil det. Poenget her er ikke å straffe mormor, men å passe på at barna har det bra. Anonymous poster hash: d2878...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå