Vanillalilla Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hei, opprettet meg en profil på Sukker i dag og har fått en del henvendelser fra folk jeg ser med en gang ikke er match (KUN ting jeg hater på interesser osv..). Spørsmålet mitt er: Svarer dere (her inne som bruker sukker, hvis det er noen) på alle henvendelsene, eller bare ignorerer dere de som dere ikke gidder å snakke med? For å være ærlig føles det skikkelig lusent å ikke svare folk, men det er jo meningsløst å chatte med folk jeg ikke er spesielt interessert i å snakke med fra starten. Det ligger jo sånne "standard"-svar der. Skal jeg bare bruke de? "Høflig avslag" er det et som heter... Kanskje jeg ikke passer for nettdating.. Jeg vet jo at de fleste sikkert driter i å få avslag på nettet (?), men greit å gjøre det på en hyggelig måte..
Gjest rådyr Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg svarte alle til å begynne med. Opplevde selv ofte å ikke få svar, så det har nok påvirket meg til å bli sløvere. Har aldri sendt standardsvar, men funker sikkert greit det om du får mange henvendelser. Ikke gidd å svare om de fortsetter etter avslag iallefall
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Problemet med å svare en man ikke har interesse for er at de ofte blir sint for avslag. I starten av min nettdatings periode så svarte jeg alle (var høfflig), til jeg innså at da utsatte jeg meg selv for en masse drittslenging, så lærte fort å droppe å svare de jeg ikke hadde interesse for. Anonymous poster hash: 54660...24c 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Svarte absolutt alle den første tiden jeg og.. endte med side opp og side ned med meldinger, og ingen oversikt over hvem jeg snakket med hva om etter hvert.. nå holder jeg meg til de få som virker interessante og er glad for det Skal jo helst sile ut den eneste ene blant alle sammen Anonymous poster hash: 0ba09...82b
Vanillalilla Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2013 Det var hjelpsomt, takk for svar. Jeg tror jeg holder meg til å svare de jeg vil opprettholde praten med. Hva med å sende første melding? Jeg kjenner den sitter langt inne og at det oppfattes som mer "desperat" når kvinner tar kontakt. (Ikke spør meg hvor disse ideene kommer fra)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Nei, jeg svarer ikke alle. På én side så vil jeg jo være mest mulig open minded - hele grunnen til at jeg startet med nettdating var jo fordi jeg ville prøve noe nytt, men den oppgaven ble umulig. Jeg orker ikke å sitte i flere timer og ha samtaler med folk jeg absolutt ikke har noen god magefølelse på, tror ikke det er nyttig for dem heller, det blir bortkasta tid for begge parter. Det er jo tusenvis av profiler der ute så av og til må man bare gå etter magefølelsen. Anonymous poster hash: b099a...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå