Gå til innhold

Ser du på deg selv som en bra kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du giftet deg med deg hvis du var mann? Helt ærlig?

Ser gjennom noen tråder her inne og er helt sjokkert over hva jeg kommer over. Kvinner som skriver "har du mensen eller", "biatch", "kom deg vekk", "gå og dø".

Fullstendig irrasjonelle, hatefulle kommentarer ofte uten belegg. I neste setning lurer vedkommende på hvorfor hun ikke finner en mann...

Innser ikke voksne kvinner at dersom man opptrår fullstendig irrasjonelt hele tiden og bruker hersketeknikker overfor hverandre så blir det ok for menn å gjøre det samme? Noen her driver jo og skaper grobunn for sjikaneringen de hele tiden anklager menn for.

Så jeg er oppriktig nysgjerrig - hvis du er en av dem som eksploderer på andre her inne, hvis du tenker over din nettoppførsel, har den noen som helst sammeheng med oppførselen din i det virkelige liv?

Og hvis en bruker irriterer deg, hvorfor setter du ikke vedkommende på listen over "ignorerte brukere"? Hvorfor jobber du for å eskalere kranglingen?

Jeg har selv to på ignorerte brukere og det er et lettere liv...

Anonymous poster hash: 4e486...9cc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er dessverre både kjedelig og småtjukk. Ble ganske stygt dumpet for et års tid siden og har ikke hatt noen date etter det. Har ikke lyst til å ordne meg til for å tiltrekke meg menn heller, så da får jeg ha det så bra.

Anonymous poster hash: f07ce...1f2
Skrevet

Nei...sto og pissa gjorde jeg og i sta. Må shave trynet etterpå og.

Meneh...liker å være mann så ... Nei, ikke en bra kvinne. Håper ikke noen synes jeg er det :P

Anonymous poster hash: 14833...26f

Skrevet

Nei, jeg er dessverre både kjedelig og småtjukk. Ble ganske stygt dumpet for et års tid siden og har ikke hatt noen date etter det. Har ikke lyst til å ordne meg til for å tiltrekke meg menn heller, så da får jeg ha det så bra.

Anonymous poster hash: f07ce...1f2

Så disse tingene medfører automatisk dårlig moral og oppførsel?

Interessant. Takk for bidrag.

Skrevet

Haha, nei. Men vil forsåvidt ikke gifte meg med andre heller.

Bortsett fra det er jeg ganske enkel å leve sammen med (for rett person, selvsagt). Ikke altfor sær, sjelden sur. Ikke altfor lat, men ganske dårlig husmoremne (flink til å lage mat, dog).

Glad i tull og tøys, attraktiv (for den som har falt for meg). Glad i sex.

Negativ(e) side®:?

Litt for glad i å være alene.

Skrevet

Og hva vil du egentlig med denne tråden?

Anonymous poster hash: 510bc...b08
  • Liker 1
Skrevet

Og hva vil du egentlig med denne tråden?

Anonymous poster hash: 510bc...b08

Trodde det var tydelig nok. En ærlig respons fra de som stadig kommer med upassende responser. Er nysgjerrig på om de synes det er legitimt eller om de tenker over det og ser sammenhengen mellom dårlige forhold til menn.

Skrevet

En kvinne som meg er stort sett den eneste type kvinne jeg kunne vurdert. Men innmari glad jeg liker menn. Det er mye vanskeligere å finne en oppegående kvinne enn en oppegående mann.

Det sagt så ser jeg ikke på meg selv som en bra kvinne. Jeg er meg. Det med bra får noen andre strebe etter. Bra mennesker er gyselig kjedelige.

Anonymous poster hash: 04322...d26

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Anonymous poster hash: d6470...f6e

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har selvsagt mine negative sider som alle andre, men jeg håper og tror at jeg allikevel er noen en partner kan sette pris på. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tror jeg er en bra kvinne, men nei: Jeg ville ikke giftet meg med meg selv. To av meg hadde blitt fullstendig kaos ;)

• Liker 2
Skrevet

Trodde det var tydelig nok. En ærlig respons fra de som stadig kommer med upassende responser. Er nysgjerrig på om de synes det er legitimt eller om de tenker over det og ser sammenhengen mellom dårlige forhold til menn.

Synes det er en forunderlig slutning om hvorfor kvinner er single du trekker ;).

Når det er sagt så skjønner jeg helt klart hva du mener er avtennende med de uraffinerte, rent ut ondskapsfulle kommentarene du trekker frem som eksempler.

Jeg tror derimot i motsetning til deg at slik ordbruk verken er spesielt vanlig hos eller forbeholdt single kvinner. Tipper mange av dem som svarer noen slik helt sikkert har en tilsvarende lite intelligent mann av samme kaliber som dem selv hjemme ;).

Når det er sagt så har jeg mange ulike sider ved meg, men håper og tror selv at jeg er en ganske bra kvinne.

Jeg kan nok være både irritabel og bli provosert til tider, og dessverre være veldig flink til å avbryte andre, men synker ikke ned til et slikt nivå som du nevner.

Jeg både liker og tror mye godt kan komme ut av en frisk diskusjon når man er i humør til det, og jeg kan fint bli både sterkt argumentativ og påståelig, samt påpeke brister i andres resonnement og bruke litt raffinert sarkasme for å illustrere et poeng. Men å gå inn for å bare såre eller drite ut noen, det gjør jeg ikke.

Jeg har fått høre at jeg er både snill, klok, intelligent, omtenksom, morsom, både bestemt og ydmyk, en god mor og vet hva jeg driver med i sengen. Har som alle andre selvfølgelig også enkelte mindre positive sider, men har dog ikke tenkt å nevne dem her ;).

Rent praktisk har jeg derimot enkelte litt utfordrende områder i livet for tiden, som jeg ville ha sett orden på før jeg hadde vært en jeg selv hadde ønsket å inngå et livslangt forhold til.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har selvsagt mine negative sider som alle andre, men jeg håper og tror at jeg allikevel er noen en partner kan sette pris på. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Alle har negative sider. Men forhåpentligvis - og som regel - oppveies de av de positive.

Nå har jeg ikke observert drittslenging fra din side så det er uansett mindre overraskende :)

Skrevet

Så, om man ikke sliter med menn og forhold, så er man en bra kvinne? Jeg liker'e!:nigo:

Skrevet

Synes det er en forunderlig slutning om hvorfor kvinner er single du trekker ;).

Hvilken slutning? Har ikke dratt noen slutning om "single kvinner". Har kun påpekt en korrelasjon mellom kvinner som oppføres seg særdeles dårlig mot andre og deretter klager over egen status som singel.

Dårlig oppførsel er absolutt ikke forbeholdt single kvinner, jeg påpekte kun at noen av disse kvinnene også klager over mangel på menn, at menn er drittsekker, og at de ikke kan stoles på. Deres sivilstatus er da ganske åpenbar.

Ingen er perfekte, men det jeg siktet til her var en ganske basic moral, medmenneskelighet og høflighet. Jeg tror det ligger til grunn i de fleste stabile ekteskap. Greit at man til tider er irriterende, egoistisk og rotete. Alt slikt kommer til overflaten i et liv sammen. Men det bør ligge noe i bunn som fungerer. Og jeg sjokkeres stadig og hvor lite modne voksne kvinner kan være.

Skrevet

Så, om man ikke sliter med menn og forhold, så er man en bra kvinne? Jeg liker'e! :nigo:

Haha, likte plakaten din ;)

Skrevet (endret)

Hvilken slutning? Har ikke dratt noen slutning om "single kvinner". Har kun påpekt en korrelasjon mellom kvinner som oppføres seg særdeles dårlig mot andre og deretter klager over egen status som singel.

Dårlig oppførsel er absolutt ikke forbeholdt single kvinner, jeg påpekte kun at noen av disse kvinnene også klager over mangel på menn, at menn er drittsekker, og at de ikke kan stoles på. Deres sivilstatus er da ganske åpenbar.

Ingen er perfekte, men det jeg siktet til her var en ganske basic moral, medmenneskelighet og høflighet. Jeg tror det ligger til grunn i de fleste stabile ekteskap. Greit at man til tider er irriterende, egoistisk og rotete. Alt slikt kommer til overflaten i et liv sammen. Men det bør ligge noe i bunn som fungerer. Og jeg sjokkeres stadig og hvor lite modne voksne kvinner kan være.

Poenget mitt er at en slik korrelasjon ikke finnes. Du ser bare det du vil se her.

Går du som en grundig forsker bevisst inn for å finne gifte kvinner med slik ordbruk her inne for å motbevise din egen hypotese, så kan jeg love deg at du nok vil finne mange av dem også.

:)

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Poenget mitt er at en slik korrelasjon ikke finnes. Du ser bare det du vil se her.

Det er da også din mening. Min meing - og erfaring - er at kvinner som oppfører seg utmerket dårlig - er nedsettende, frekke, uhøflige og direkte "bitchy" mot andre mennesker - også sliter med å finne seg en mann av kvalitet. Fordi menn med valugmuligheter velger seg ikke slemme kvinner.

Hvis du føler det annerledes, er det greit. Men du har like lite statistikk å følge det opp med som jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...