Gå til innhold

Hvordan/Hvor synes dere kvinner det er komfortabelt med sjekking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siden dette er kvinneguiden lurte jeg på om dere kvinner kunne guide meg litt. Hvor/når synes dere det er komfortabelt med sjekking? Eventuelt hvordan burde det ikke bli gjort eller bli gjort?

Anonymous poster hash: 1642e...adf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekking funker fint på fest, spesielt hvis du ser bra ut! Jeg blir fort unkonfortabel hvis en jeg aldri har snakket med før, kommer bort og begynner på "dirty talk" og veldig grove sjekkereplikker!

Prøv å vært litt sjarmerende, smil mye, gi komplementer (ikke for mye)

Skrevet

Jeg syns alltid det er ukomfortabelt med sjekking hvis det er fra noen jeg ikke selv er interessert i. Såå, ikke akkurat så lett for dere stakkars menn hvis alle er som meg..

Skrevet

Tror det er individuelt, men kan jo forsøke å svare. Det viktigste (vil jeg tro?) er nok å huske på omstendighetene. Av og til er det enkelt å bli kjent med nye mennesker, andre dager funker de sosiale skills`a bare på kjente og bekjente, så disse dagene blir jeg fort litt sjenert, mens jeg kunne ha ført en koselig samtale neste dag. Jeg regner med at flere enn meg har det sånn? -Det er rett og slett mange ting man må tenke på rundt omstendigheter, hvis det er noen du synes er/virker verdt det. Leser hun en bok/avisa? Har hun venninnen sin med seg, som hun kanskje ikke har sett på lenge? (Da er det uhøflig å levne venninna si til seg selv, ergo er hun opptatt). Kanskje har man akkurat fått beskjed om at mamman og pappan skal skilles osv...Litt drøyt, men du skjønner sikkert.

*Har aldri likt sjekkereplikker

*Alltid likt best at selve sjekkingen egentlig bare er usynlig, at man treffes via felles bekjente eller på en naturlig måte (samme bord ute på byen) og snakker fint sammen.

Mitt beste tips: Vær snill og hyggelig.

Anonymous poster hash: 3d2a2...b43
  • Liker 1
Skrevet

På byen vel...viss det f.eks er på bussen eller på butikken blir det bare rart og virker passe desperat

Anonymous poster hash: d9073...c06
Skrevet

Sosiale sammenhenger, først og fremst. Dvs. fest, middagsselskap, på byen osv. Er man i et middagsselskap handler det selvsagt bare om å prate og bli kjent.

De aller fleste kvinner hater å avvise menn de ikke er interessert i. Det safeste er å kikke i hennes retning, evt. smile eller holde øyenkontakten først og se hva slags respons en får.

Skrevet

Sjekking kan man gjøre over alt!
Du trenger kanskje ikke å ta din beste sjekke-replikk på en bussholdeplass til en tilfeldig jente. Men bare begynn å snakk, snakk om vært eller hva som helst. Så lenge du ser noen lunde normal ut, vil det ikke skremme henne bort. Snakk om enkle tema, og ikke begynn rett på å spørre henne ut om hennes liv. Begynn med enkle, behagelige temaer som hun lett kan svare på!
Slik sjekker du opp en jente!

Anonymous poster hash: 59da7...ea2
Skrevet (endret)

På byen, på kafe, på fest. Eller andre sosiale settinger. Ellers har du den vanlige bli kjent ovrer lang tid og deretter starte flørtingen.

Endret av Aprilcch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...