AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Er inne på en diskusjon med en kompis nå. På hvordan dere menn behandler jenter som dere kun ser på som sex-partner kontra ei dere faktisk har følelser for. Med dette mener vi alt fra selve sex-akten til behandling av dama. Er det forskjell i berøring, kyss etc? Hvor lenge gidder dere holde på med ei som dere kun er ute etter sex fra? Etc etc..... Care to share? Anonymous poster hash: fab65...b5e
Steinar40 Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 De fleste holder sannsynligvis på så lenge de får seg noe. 1
Gjest .-L-. Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Er nok individuelt. Ender bare opp i sengen med damer jeg liker og har derfor aldri hatt en som jeg bare ser på som sex-partner. Er ikke interessert i å ha en jeg bare har sex med. Endret 29. desember 2013 av .-L-. 1
Arts Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Selve sexen er ganske lik. Jeg ønsker å tilfredsstille. Forskjellen er at ei jeg er interessert i for lov til å bli om morgenen, mens andre vil jeg bare bli kvitt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Akkurat ja. Var jo ikke så detaljert. Men flesteparten av dere bruker lite tid på conversation og går rett på sex, for så å enten forsvinne eller kaste ut dama? Hva med texting etc? Kontakt utenom? Anonymous poster hash: fab65...b5e
Steinar40 Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Akkurat ja. Var jo ikke så detaljert. Men flesteparten av dere bruker lite tid på conversation og går rett på sex, for så å enten forsvinne eller kaste ut dama?Hva med texting etc? Kontakt utenom?Anonymous poster hash: fab65...b5e Det kommer helt an på hvor interessert man er i å få seg noe.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 vet man at man får belønning så gjør man hva som helst. sånn er vi mennAnonymous poster hash: 7acc8...9e3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 ....akkurat ja, så enkelt. Men hva sier dere til dama? Lover gull og grønne skoger? Eller sier klart ifra, kun sex!Anonymous poster hash: fab65...b5e
Arts Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 ....akkurat ja, så enkelt. Men hva sier dere til dama? Lover gull og grønne skoger? Eller sier klart ifra, kun sex!Anonymous poster hash: fab65...b5e Jeg har faktisk løyet rimelig bra for å få en jente til sengs ja, men det har kun skjedd en gang. Da spilte jeg på følelsene hennes, og det funket. Hun var dog allerede interessert i meg, men i forhold, og ikke bare sex. Akkurat ja. Var jo ikke så detaljert. Men flesteparten av dere bruker lite tid på conversation og går rett på sex, for så å enten forsvinne eller kaste ut dama? Hva med texting etc? Kontakt utenom?Anonymous poster hash: fab65...b5e Det er jo gjerne en bli-kjent fase først, og den er jo veldig kort ved ons, men det er nok til å få et inntrykk om man vil ha noe mer enn sex med jenta. Hvis det kun er snakk om sex bryr jeg meg sjelden med å sende tilfeldige meldinger. Det kan dog hende jeg prøver å ta kontakt om jeg har lyst på sex igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Jeg vil ikke si at vi behandler jenter som vi føler for annerledes enn jenter vi bare vil ha sex med. Vi vil jo ha sex med begge. Men når vi lukter svakhet og ettergivenhet "går vi inn for the kill" Anonymous poster hash: 08cd6...ed0
Steinar40 Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 ....akkurat ja, så enkelt. Men hva sier dere til dama? Lover gull og grønne skoger? Eller sier klart ifra, kun sex!Anonymous poster hash: fab65...b5e Det kommer helt an på hva man tror funker best på henne.
Cascade Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Har jeg ingen anelse om. Jeg elsker hver centimeter av min samboer men det kan ta flere måneder å komme til sengs med henne.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har endel kompiser som har endel "venninner" de bytter på. Mine kompiser gir ganske så klart uttrykk for at det ikke vil bli noe mer, men disse damene fortsetter alikevel. De sier også at sex, berøring, kjærtegn osv er annerledes. Kyssing f.eks unngår de, for de vil gjerne beholde "avstand". Men det er altså så individuelt? Hmm....interessant Anonymous poster hash: fab65...b5e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Fler?Anonymous poster hash: fab65...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå