LukaFrost Skrevet 29. desember 2013 #1 Del Skrevet 29. desember 2013 Er det noen som kjenner til bruktbutikker i Trondheim? Jeg kjenner ikje til hva som skjer i alle bydelene, så jeg spør her. Jeg kommer jo over loppemarkeder fra tid til annen, men regner med det finnes mer permanente butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Del Skrevet 29. desember 2013 Gjenbruksbutikken på Saupstadsenteret Anonymous poster hash: 2b124...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 29. desember 2013 #3 Del Skrevet 29. desember 2013 Har hørt en del fint om Tante Isabel, men har aldri vært der. Og så vet jeg at et par jeg kjenner har funnet ting og tang på Fretex Møllenberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2013 Vet du hvor Tante Isabel ligger? Jeg mener den ikke ligger der den lå tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 29. desember 2013 #5 Del Skrevet 29. desember 2013 Tante isabel er i fjordgata, nær byhaven. Ellers er tordenskiold i nærheten, og fretex der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tundike Skrevet 29. desember 2013 #6 Del Skrevet 29. desember 2013 Fin bruktbutikk i en av bryggene i kjøpmannsgata også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 30. desember 2013 #7 Del Skrevet 30. desember 2013 Den heter sirkulus i kjøpmannsgata;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 30. desember 2013 #8 Del Skrevet 30. desember 2013 Den aller beste ligg i Stjørdal, gjenbrukstorget nede på industriområdet har ein veldig flott butikk. Sjekk ut åpningstider og slikt, dei har mellom anna ikkje ope på laurdagar, veit eg. Men definitivt verd ein tur om du har bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 30. desember 2013 #9 Del Skrevet 30. desember 2013 Er det noen som kjenner til bruktbutikker i Trondheim? Jeg kjenner ikje til hva som skjer i alle bydelene, så jeg spør her. Jeg kommer jo over loppemarkeder fra tid til annen, men regner med det finnes mer permanente butikker. Sirukulus i kjøpmannsgata. Stor butikk, billig, stort utvalg med både litt ræl og noe finere. Gjenbruksbutikk / Misjonen rett nedenfor torget. (Mellom torget og stiftsgårdsparken) Tante Isabel i Fjordgata. Veldig liten butikk med sykt mye varer. Synes det er litt dyrt der. Fretex i Fjordgata. Fretex på Møllenberg. Har aldri vært der. Tordenskjold (?) i krysset Fjordgata - Søndre gate, rett over brua fra togstasjonen. Nyåpnet bruktbutikk/bruktutsalg i Kongens gate. Usikker på navn eller nøyaktig adresse. Bruktbutikk i Kongens gate, ikke langt fra Bunnpris i Kongens gate, mellom Bunnpris og Trondheim torg på en måte. Masse fint, ganske dyrt, men kvalitet og en butikk for samlere kanskje? Disse er de jeg kommer på foreløpig som ligger i sentrum Leter du etter noe spesielt? Hva er du interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 1. januar 2014 #10 Del Skrevet 1. januar 2014 Det to stykker på Melhus, rett utenfor Trondheim. i et gult hus rett over gata for det nye bygget med bunnpris. og en i et hus lengere inn den gata.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå