Millimani Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Er du en av dem som får bodylotion til jul? Mye? Jeg har så mye bodylotion at det nesten renner av meg, kan jo helle alt sammen ut i badekaret og bade i det! Har ikke folk fantasi? Selvsagt kan jeg bli glad for det, men når jeg har så mye at det jeg fikk til jul i fjor knapt nok er åpnet.... ja, hvor skal jeg gjøre av alt sammen? Ha fire åpne flasker/krukker samtidig? Jeg bruker vel ikke mer av det da. Jeg hater å bruke sminke og styling-produkter. Bodylotion er imidlertid helt i orden, men jeg pleier aldri å ønske meg det. Har alltid for mye av det!
super-s Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg får en del bodylotion jeg også, og jeg bruker skjeldent bodylotion i det hele tatt. Men tror jeg fremover skal la være å åpne dem, og gi dem bort til noen som ikke har råd til slike ting (en veldedig organisasjon eller noe). 2
Millimani Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2013 Det var jo ikke så dumt. Kanskje jeg også kan gjøre det. Det er så meningsløst å bruke det "bare for å bruke det". Ja, jeg trenger det iblant, men veldig sjelden. Er jo en grunn til at jeg har så mye at jeg kan fylle hele badekaret, og bade i det
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Åh du er heldig! Jeg er storforbruker av body lotion, så hos meg går flaskene fort unna. Men jeg får aldri sånt til jul faktisk, men det er nok fordi jeg er så kresen på merker:p Anonymous poster hash: db495...6cd 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Gi gjerne til meg. Fikk ingen i år, og er storforbruker. Spesielt fra Elizabeth Arden. Imorgen må jeg ut og kjøpe mer, siden jeg er helt tom.
Millimani Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2013 Ja det kommer kanskje litt an på hvilken alder man er i, og hvordan man "bruker" huden. Det er jo bare å ønske seg til jul og bursdag for den som trenger det, - og evt spesifisere ønsket merke. Pr i dag er ikke jeg stor-forbruker av det, men for alt jeg vet kan det jo være jeg en gang blir det
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Haha, jeg har samme problem. Det flyter over av bodylotion-flasker her. Det hender jeg bruker det et par ganger i uken, men jeg har ikke tørr hud i det hele tatt, og den er veldig myk, så jeg føler egentlig ikke helt behovet. Samme med parfyme. Har fått så mye parfyme de siste årene at jeg har måttet gi det bort til venninner. Anonymous poster hash: 3f594...f89
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Har ingen ting med hvordan man bruker huden, eller hvor gammel man er. Noen trenger bare bodylotion mere enn andre. Alltid gjort det. Men huden min er veldig myk også Jaja jeg måtte ut og kjøpe ny idag. Pleier alltid å ønske/få til jul, men ikke i år gitt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Godt tips som har fungert utmerket i min krets; skriv en ønskeliste og gi en unik liste til hver av dem du pleier å utveksle gaver med. Pass på å ha ønsker i ulike prisklasser. Oppforder venner og familie til å gjøre det samme. Anonymous poster hash: 86369...617 1
Gjest smooch Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du ikke bryter forseglingen på flaskene og vet hvor de er fra, går det jo an å prøve å bytte? Vet ikke helt hvordan reglene er for slikt uten kvittering men.. Verdt et forsøk da
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Ta dem med på skole/jobb og gi dem bort.
Millimani Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2013 Haha, jeg har samme problem. Det flyter over av bodylotion-flasker her. Det hender jeg bruker det et par ganger i uken, men jeg har ikke tørr hud i det hele tatt, og den er veldig myk, så jeg føler egentlig ikke helt behovet. Samme med parfyme. Har fått så mye parfyme de siste årene at jeg har måttet gi det bort til venninner. Anonymous poster hash: 3f594...f89 Det kommer jo til å bli min løsning også, å gi det bort. Er ikke nødvendig å la det renne over heller, eller som tidligere nevnt "bruke bare for å bruke" Bare for å få det brukt opp ja... Godt tips som har fungert utmerket i min krets; skriv en ønskeliste og gi en unik liste til hver av dem du pleier å utveksle gaver med. Pass på å ha ønsker i ulike prisklasser. Oppforder venner og familie til å gjøre det samme. Anonymous poster hash: 86369...617 Jeg skriver ofte ønskeliste, men ikke til alle. Kanskje jeg fra neste år får si fra til dem direkte at jeg ikke ønsker meg slikt fordi jeg har i overflod av det. Ta dem med på skole/jobb og gi dem bort. Jepp... Det går fint an å ta med på jobb. Det er kanskje ikke "for dumt" å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå