AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 for ca. 1-2 mnd siden, tok jeg kontakt med min eks, for å høre hvordan det gikk med han osv. Det er ikke noe vondt mellom oss (ingen som sviktet, men han gjorde det slutt da forholdet ble for mye for han siden jeg var syk og han var ung og ville være fri). Vi hadde en hyggelig prat (på facebook), og snakket med hveranre 2-3 ganger (en av gangene var om en rent praktisk sak). Han var veldig imøtekommende, og hintet litt til at vi må møtes og ta en kaffe på et eller annet tidspunkt. Tidligere da bruddet var ferskt kunne vi ikke møtes, og det ble bare tull og han avviste meg ganske kraftig. Jeg taklet bruddet dårlig og viste meg fra min dårligste side. Nå når jeg har fått et slags "klarsignal" har jeg tenkt på at det ville vært fint å møte han så jeg kan vise han at jeg er kommet videre, at jeg ikke er så gal som da bruddet ble et faktum, og "rette litt opp" litt for å vise meg selv også. Det er som sagt ca. 1-2 mnd siden, jeg har ventet litt fordi jeg vil væe sikker på at eg er klar til å møte han, og for å tenke litt over om det er en god idé . Det har jeg nå funnet ut at det er det. Men hvor lang tid fra han foreslår noe slikt burde det gå før jeg møter han? Vil ikke at det skal virke som at jeg kontakter han MED EN GANG jeg får klarsignal på at han synes det er hyggelig å møtes. Om han tok kontakt i November, er det ok å kontakte han nå på nyåret for en kaffe? Virker det casual? Anonymous poster hash: e8804...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå