AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Har diskutert det, og hun skulle "tenke litt", men hvor lenge er det naturlig at jeg venter før det er greit å spørre om et svar? Jeg treffer jo ingen andre før det er avklart, vet ikke hva hun gjør.. Anonymous poster hash: f4a48...5aa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Hvor lenge var dere sammen, og hvor lenge har pausen vart? Anonymous poster hash: df2a2...88d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Var sammen et års, pausen har vart siden i høst. Anonymous poster hash: f4a48...5aa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Men, det er ikke så mange dagene siden jeg spurte om vi skulle prøve å treffes så smått igjen, og se om vi kan få det til å fungere. Svaret var at hun gjerne ville,men var usikker på om det ville fungere, og skulle tenke litt. Så da lurer jeg på om jeg skal vente dager eller uker på et svar? Jeg vet at hun har drevet med nettdating, og vet ikke hva hun foretar seg utover at jeg vet hun er online og kikker. Har ikke fått tilbakemelding enda, selv om vi har hatt kontakt og skrevet om andre ting. Anonymous poster hash: f4a48...5aa
Kamikatze Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Pause er bare pisspreiksk for at hun har noe på gang med andre, og vil at du skal venne deg til ensligheten, sånn at hun slipper drama. Elsker hun deg, trenger hun det stikk motsatte av pauser. Må hun på død og liv ha en pause, gi henne to dager. Konfliktsky er diagnosen hennes. Dra bare på deit du, med god samvittighet. Er bare seigpining å "være sammen med" noen en ikke er sammen med... Endret 29. desember 2013 av Kamikatze 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Neida, vi har ikke hatt pause, det har vært slutt, som i over og ut. Spørsmålet stilte jeg henne før helgen. Og jeg lurer litt på når jeg skal tenke at hun bør ha tenkt seg ferdig. Anonymous poster hash: f4a48...5aa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Hvorfor tror du at det som gjorde at det ble slutt ikke skjer igjen? Når det begynner på denne måten blir det ikke livslang lykke. Finn deg noen andre!Anonymous poster hash: 2315a...bd8
frk94 Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Fungerer som regel dårlig å bli i lag med eksen sin igjen. Jeg trur hun sier hun er usikker fordi hun ikke vil såre deg. Viss det at på til var hun som gjorde det slutt vil hun nok ikke gjøre vondt verre. Du kommer over henne skal du se, det finnes flere fisk i havet!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Pause er bare pisspreiksk for at hun har noe på gang med andre, og vil at du skal venne deg til ensligheten, sånn at hun slipper drama. Elsker hun deg, trenger hun det stikk motsatte av pauser. Må hun på død og liv ha en pause, gi henne to dager. Konfliktsky er diagnosen hennes. Dra bare på deit du, med god samvittighet. Er bare seigpining å "være sammen med" noen en ikke er sammen med... Yeysi peisi!!! You said it! Dette er så sant at det er fan til å riste på hodet av. Let you seigpines you who want it, resten - gå videre med livet. Anonymous poster hash: df2a2...88d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Var sammen et års, pausen har vart siden i høst. Anonymous poster hash: f4a48...5aa Pausen som ikke var pause, men en helt slutt? Hvorfor slutt, og hvorfor prøve igjen? hva var feil da, og hva har liksom endret seg? Anonymous poster hash: df2a2...88d
Inwe Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Hadde hun villet hadde hun sagt ja med en gang. Ekser er forsåvidt en dårlig ide uansett, kom deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå