Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du ble kjent med din partner til dere ble sammen?

Snakk om dager ? (byn) eller år? (venner etc.)

Synd alle i dag har så dårlig tid. Hadde vært kjekt hvis jeg kunne kjøpt 2 kinobilletter å gått bort til en pen jente og si: Hei du jeg har en kinobillett til overs... den begynner om 15 minz. være med eller hva?"

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg var singel ville jeg blitt veldig sjarmert hvis du inviterte meg på kino på den måten!!

Fra jeg ble kjent med kjæresten min tok det ca 9 mnd før vi ble sammen. Hadde sex etter ca 3 mnd. Traff han faktisk på nettet. Er fortsatt kjempeforelsket etter 2 år.

Gjest gojinta
Skrevet

Hei:)

Jeg og kjæresten min gikk i samme klasse på videregående, men det begynte vel ikke å skje noe mellom oss før i begynnelsen av 3. klasse, og etter ca 6 mnd ble vi sammen!!Venner av oss i klassen sa vi var treige i avtrekkern;) Men vi hadde da ingen hastverk:) Nå har vi vært sammen i 1 år og 4mnd på selveste 17 mai faktisk!! :hjerter:

Gjest Muslingen
Skrevet

Det tok nesten 5 år fra jeg ble kjent med ham, til vi ble sammen. Men det var fordi jeg var opptatt på den tiden jeg traff ham... Fra jeg ble singel til vi ble sammen, tok det 1 mnd tror jeg... Da hadde vi gått og vært småforelsket i hverandre i en del år... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Vart sammen etter berre nokre dagar vi! Nokon sjansar må ein ta, og vi angrar ikkje. :-) ''

Synd alle i dag har så dårli tid. Hadde vært kjekt hvis jeg kunne kjøpt 2 kinobilletter å gått bort til ern pen jente og si: Hei du jeg har en kinobillett til overs... den begynner orm 15 inz. være med eller hva?"

Ta ein sjanse da vel!

Skrevet

Jeg og kjæresten ble sammen etter et par dager. kan vel si det gikk ganske så kjapt, men så har vi nå vært sammen i nesten 2 år og er verdens beste venner.

Skrevet

Jeg og kjæresten min traff hverandre på byen, faktisk (men ikke no' klining eller tafsing eller slike ting, altså..! :tunge1: ).

Vi var kun venner i ca fem måneder etter det. Først da ble det naturlig for oss å ta det neste skrittet. Og det er nå fire og ett halvt år siden! :danse:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ble kjent med han i april i fjor og ble sammen 18 juni samme året. Vi hadde gått sammen lite siden jeg møtte han gjennom venninna mi sin type, men det ble nå heldigvis oss :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjempebra ide!

Møtte Bjørnemannen på internet en måned før han kom på besøk til meg - og dagen etter var vi sjærster ;)

Skrevet

Er hvist mange som treffer folk på internett nå for tiden virker det som.

Men hva sjekkesteder på nettet er det værdt å prøve?

Jeg har vært innom persontreff.no og spraydate. Er mange folk der men 99% er ikke relevant da de bor langt vekke eller er for unge, selv om jeg bare er 22 år selv. Bor selv i Bergen.

Og eroschat virker helt meningsløst. Kun folk som er ute etter å få seg noe!!

Her kommer millionspørsmålet:

Hvor finner jeg den ultimate sjekkeplassen på nettet? :o

Gjest gjest1
Skrevet

Eg er skeptisk til sjekking på nett, men det er no meg... :roll:

Skrevet

Jeg traff samboeren min på Spraydate. Vi hadde kontakt i 7 måneder før vi traff hverandre og da sa det *pang* Siden har vi vært sammen, bodd sammen i over et år.

Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Nettsjekking har jeg ikke peiling på, men det med kinobilletten var en god ide!

Vi ble sammen nesten umiddelbart (møttes i dykkerklubben), og flyttet også sammen med en gang. Det gikk fort, men føltes veldig riktig.

Skrevet
Er hvist mange som treffer folk på internett nå for tiden virker det som.

Men hva sjekkesteder på nettet er det værdt å prøve?

Jeg har vært innom persontreff.no og spraydate. Er mange folk der men 99% er ikke relevant da de bor langt vekke eller er for unge, selv om jeg bare er 22 år selv. Bor selv i Bergen.

Og eroschat virker helt meningsløst. Kun folk som er ute etter å få seg noe!!

Her kommer millionspørsmålet:

Hvor finner jeg den ultimate sjekkeplassen på nettet? :o

Ta deg en tur på blink, da... http://blink.dagbladet.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...