AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hei. Jeg har et stort problem. Jeg "bor" sammen med min kjæreste i en leilighet, men studerer vanligvis på andre siden av landet, og derfor er vi fra hverandre i lengre perioder. Jeg er hjemme på juleferie nå, og irriterer meg grønn. Jeg er selv ikke kjempeflink til å rydde og vaske alltid, men min kjære er myyye verre enn meg. Som turnéaktiv musiker er han heller ikke alltid så veldig mye hjemme, men rotete blir det. Og SKITTENT! Jeg lurer derfor på om noen av dere har tips til hvordan man kan få et kjøkken som nesten hører til på de der TLC-programmene med folk som ikke har vasket på 10 år, til å bli helt rent. Jeg skjønner dette med at man skal gjøre rent kjøkkenet hver gang man bruker det, typ vaske benkene, ta oppvasken osv, men det der gjelder ikke nå. Det er så ekkelt at jeg ikke vil lage mat der for øyeblikket.. Tør ikke engang tenke på bakteriene der, så hvordan kan jeg få det helt rent??! Føler det må desinfiseres nå. Noen som kan hjelpe meg?! Anonymous poster hash: e41b4...e32
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Salmiakk. salmiakk, salmiakk, salmiakk, salmiakk. Eneste som hjelper. Finn søppelposer og kast alt søppel og få det ut, og så er det bare å begynne å vaske. Varmt vann med en liten sprut zalo eller jif skurekrem og så salmiakk. Bytt vann ofte.Bruk oppvaskhansker og luft godt. Anonymous poster hash: 01b2e...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Hjelpes for en gris du har funnet deg. Musikere ass, er noe med dem. Anonymous poster hash: 38923...eb5
tundike Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Edikk kan løse skitt effektivt også, evt med bakepulver, men du trenger det kanskje ikke hvis du kjører salmiakk hele veien... Stålull til rister og kum!
Titti72 Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Lag en salmiakkblanding og ha på sprayflaske. Rydd alle flater, kast søppel, og spray på. Skrubb med gryteskrubb og tørk av med ren klut. Gjentas til det er rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå