AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Vi kjøpte sofa for 1 år siden så det er uaktuelt å kjøpe ny, men jeg angrer på kjøpet. Vi valgte skinn fordi det er enklere å holde rent med liten unge, men jeg kunne ønske vi hadde valgt stoffsofa istedet. Den er svart, så jeg synes den er for hard i fargen også til våre eggehvite vegger. Ville helst hatt brun eller lys sofa i stoff om jeg kunne valgt igjen nå. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd pledd og puter i varme farger, men er ikke helt fornøyd uansett. Har tenkt på trekk til den, men det blir vel fort dyrt... Anonymous poster hash: 840f3...3a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Et stort tøystykke som dekker hele sofaen med dobbeltsidig teip under burde gjøre susen Anonymous poster hash: 73347...f81
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Billige å male veggen Hva med en mørk greige?Anonymous poster hash: 5cd2d...df3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Selg sofaen på finn. Kjøp en annen sofa på finn. Eller som personen over her skriver - mal veggen. Eller se etter inspirasjon på nettet. Google alt mulig rart, svart sofa, skinnsofa osv. Anonymous poster hash: fbf80...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå