Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #1 Del Skrevet 29. desember 2013 Hører så mange ungdommer / unge voksne, som sier titt og ofte.. f.eks Være på G Fotball på G Ute på G Øl på G Osv.. Men jeg er så treig at jeg har ikke fått med meg hva dette uttrykket betyr enda Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Del Skrevet 29. desember 2013 på gang Anonymous poster hash: 13527...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 29. desember 2013 #3 Del Skrevet 29. desember 2013 På gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2013 #4 Del Skrevet 29. desember 2013 Bie ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #5 Del Skrevet 29. desember 2013 Bie ja. Bie...som i bzzz bzzz bie *stikk* bie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #6 Del Skrevet 29. desember 2013 åååh...som sagt jeg henger etter Jeg skylder på alle mine år utenlands! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2013 #7 Del Skrevet 29. desember 2013 Bie...som i bzzz bzzz bie *stikk* bie? Bie, er "steinkjersk" for blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #8 Del Skrevet 29. desember 2013 Bie, er "steinkjersk" for blir. Har aldri hørt det heller før xD Men så er jeg jo ifra leeeeenger nordpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2013 #9 Del Skrevet 29. desember 2013 Har aldri hørt det heller før xD Men så er jeg jo ifra leeeeenger nordpå Snart kommer torsketunger!! Bie 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå