AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Her er en liten liste jeg har laget over norske jenter, og dere skjønner sikkert hvorfor jeg foretrekker andre jenter etter å ha lest den. For: Pent ansikt Ikke religiøse Imot: Puler rundt Unaturlig høye til å være damer Store kropper, veldig lite feminint Drikker som mannlige trailersjåfører De får skrukkefjes etter å ha passert 30 Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold Anonymous poster hash: bbe9e...9ea
OppNedPåAlt Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Tror du har møtt feil jenter ass... 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 hjelp, her er enda en som ikke får seg norsk jente og som derfor foretrekker thaidamer. Gjesp. Anonymous poster hash: 8f5c2...8c9 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Stakkars! Anonymous poster hash: 449c0...b3a
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Her er en liten liste jeg har laget over norske jenter, og dere skjønner sikkert hvorfor jeg foretrekker andre jenter etter å ha lest den. For: Pent ansikt Ikke religiøse Imot: Puler rundt Unaturlig høye til å være damer Store kropper, veldig lite feminint Drikker som mannlige trailersjåfører De får skrukkefjes etter å ha passert 30 Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold Anonymous poster hash: bbe9e...9ea Du skjønner sikkert at vi gir fanden i hva du mener. 1
Marie90 Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Slutt å provoser fordi du kjeder deg. Bare dra og treff utenlandske jenter i stedet. Folk bryr seg ikke. 4
Gjest Awzm me Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Du grer vel alle norske kvinner under en kam for å provosere nå? Ganske dårlig forsøk, egentlig 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Eksempel på ihvertfall 1 stk norsk dame jeg kjenner godt: Her er en liten liste jeg har laget over norske jenter, og dere skjønner sikkert hvorfor jeg foretrekker andre jenter etter å ha lest den. For: Pent ansikt Nei Ikke religiøse Tja Imot: Puler rundt Nei Unaturlig høye til å være damer 172, men finner tilsvarende godt oppfôrede menn som synes jeg er liten! Store kropper, veldig lite feminint Nei, veldig slank Drikker som mannlige trailersjåfører Tja, det har hendt. Aldri når i forhold, og har helst forhold. De får skrukkefjes etter å ha passert 30 Nei, bare noen bekymringsrynker og smilerynker. Alltid hatt. Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold Nei, bryter helst ikke forhold, men er faktisk nødt når det handler om sjåvinistiske holdninger, utroskap, løgn eller annen type undertrykkende adferd. Anonymous poster hash: bbe9e...9ea Anonymous poster hash: 2b57f...a67 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Her er enda en stykk norsk dame: Her er en liten liste jeg har laget over norske jenter, og dere skjønner sikkert hvorfor jeg foretrekker andre jenter etter å ha lest den. For: Pent ansikt Nei Ikke religiøse Det stemmer Imot: Puler rundt Nei Unaturlig høye til å være damer Jeg er 159cm. Store kropper, veldig lite feminint Nei, er slank og veltrent. Drikker som mannlige trailersjåfører Nyter et glass vin en sjelden gang. De får skrukkefjes etter å ha passert 30 Er 32 og folk blir overrasket over at jeg ikke er yngre. Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold Langvarig singel, tar ikke lett på forhold. Anonymous poster hash: bbe9e...9ea Anonymous poster hash: fb056...be8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Imot: Puler rundt Har hatt 1 sexpartner Unaturlig høye til å være damer Er 160cm Store kropper, veldig lite feminint Normalvektig Drikker som mannlige trailersjåfører Drikker ikke Anonymous poster hash: 1179e...650
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Hvor hen er de her unaturlige høye damerne hen?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Jeg kan svare deg om meg som er en norsk jente For: Pent ansikt - jo, ja, får høre jeg er søt ihvertfall og har ikke problemer med å få meg kjæreste Ikke religiøse - er kristen Imot: Puler rundt - har hatt 2 sexpartnere og har vært sammen med han første og er sammen med han andre Unaturlig høye til å være damer - er 158 Store kropper, veldig lite feminint - Har man stor kropp når man er 158? I alle fall ikke i forhold til mannfolk som er 180 i gjennomsnitt Drikker som mannlige trailersjåfører - Drikker ikke alkohol og har heller ikke lyst på ølmage De får skrukkefjes etter å ha passert 30 - min mor og far på 50 har ikke en eneste rynke, så får nok ikke jeg heller Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold - ser ikke grunnen til å bli værende i et forhold om man oppfører seg som om at man bare er venner for at man ikke har følelser for hverandre. Heller ikke om partneren er utro. Så min konklusjon er at det er du som må skjerpe deg, for du kan ikke ha møtt mange kvinner. Anonymous poster hash: d8160...984
Zess Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Forslag: Hva med å ikke svare denne fjotten som om han har satt inn en kontaktannonse, og som om vi "norske jenter" føler det nødvendig å forsvare oss mot de liksomprovoserende påstandene hans? 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Her er en liten liste jeg har laget over norske jenter, og dere skjønner sikkert hvorfor jeg foretrekker andre jenter etter å ha lest den. For: Pent ansikt Ikke religiøse Imot: Puler rundt Unaturlig høye til å være damer Store kropper, veldig lite feminint Drikker som mannlige trailersjåfører De får skrukkefjes etter å ha passert 30 Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold Anonymous poster hash: bbe9e...9ea Imot: Puler rundt: Nei jeg puler ikke irundt. Har som regel vært i forhold, så har ikke så mange sexpartnere. Unaturlig høye til å være damer: Hvis du synes 163cm er unormalt høyt til å være dame så... Store kropper, veldig lite feminint: Nei jeg synes ikke jeg har så stor kropp. Og jeg er heller ikke maskulin:P Drikker som mannlige trailersjåfører: Drikker for å ha det kjekt og kose meg ute med gode venner, gidder ikke drikke meg stupfyll ute på byen. Men på en hjemmefest kan jeg ta litt mere av siden mine mannlige og kvinnlige venner tar gjerne av da også, og vi har det utrolig gøy. De får skrukkefjes etter å ha passert 30: Jeg er 36 år, og har ikke skrukkefejes. Veldig flinke til å finne unnskyldninger for å bryte et forhold: Nei jeg har vært i langvarige forhold, og jeg er tålmodig, og det 9 årige samboerforholdet jeg gikk ut av, så hadde han fått minst 100 sjanser. Og fikk også en innrømmelse på utroskap. Så da var han ikke noe mere å satse på. Og jeg er nå gift på 4. året, og vært sammen med mannen min i 8 år, og har absolutt ingen planer om å finne en unnskyldning for å gå ut av ekteskapet. Men ville bare motsi dine påstander om hvordan vi norske damer er. Harmonerer ikke med de damene jeg kjenner.. Noen damer kan nok komme under disse imot punkta dine, men det er ikke mange. Kjenner også utenlandske damer, og kan med noen av de plassere de under mange av dine imot punkt. Puler rundt og er gift f.eks, og mannen vet ingenting. Drikker ganske bra på fest gjør de også. Men selvsagt ikke alle, men noen av de. Så de finnes blandt utenlandske damer også Anonymous poster hash: 011f1...0d4
Gjest Raindrops Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Forslag: Hva med å ikke svare denne fjotten som om han har satt inn en kontaktannonse, og som om vi "norske jenter" føler det nødvendig å forsvare oss mot de liksomprovoserende påstandene hans? Hear hear.
Fremmed fugl Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 For: Selvstendige Holder kroppen i form (slanke også etter 30) Ukompliserte Søte Yrkesaktive Imot: Mer og mer bortskjemte (som også norske menn) Sanningen er at det er mer variasjon internt i slike grupper enn mellom grupper. Norske jenter er et variert, menn flott gjeng. Mvh Invandrer av hannkjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå