Gå til innhold

Beste tips til blå ringer under øynene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke så store poser under øynene, men er veldig blå. Bruker concealer, og har en egen øyenkrem, men det finnes jo mange ting på markedet. Hvilket produkt burde jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: 02225...487
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Elizabeth Arden Sheer Lights og Lancome Teint Miracle, dekker bra begge to.

I det siste har jeg bare brukt Ole Henriksen sin cc krem, synes også denne dekker veldig bra. Og den er veldig drøy i bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fukt en bomullspad og legg den i fryseren natten over. På morgenen tar du den ut, og plasserer i noen sekunder under øynene. Flytt den litt frem og tilbake over og under øyet. :) I tillegg til dette kan du massene området rundt øyenbrynene med "klypebevegselser".

Vet dette høres litt rart ut, men det har hjulpet meg mot blå/grå ringer under øynene! Husk bare at bomullspadsen ikke skal være dryppende vår når du legger den i fryseren, for å unngå skade på huden ;)

- Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i te-posetrikset. Bruker grønn te. Legger en te-pose i kaldt vann for oppbløting. Klemmer så ut vannet og legger på øynene. Tror koffeinen, og den kjølende effekten, roer ned øynene.

Anonymous poster hash: c5fe0...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke funnet noe som hjelper på mine mørke ringer under øynene, og jeg er så blå at det hjelper ikke bare med en enkel concealer for å dekke. Har også en tykk blodåre som vises veldig godt ved ene øyet, så jeg er riktig så uheldig. Mitt beste tips for å dekke over dette er i hvert fall Bobbi brown corrector i fargen salmon, den gjør virkelig underverker for å skjule blåfargen. I tillegg bruker jeg en concealer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig ingen vanlige behandlinger som hjelper mer enn 4 timer, en isbit, tepose eller bomullsdott i fryseren hjelper litt men det går fort over. Samme med øyekremer som inneholder koffein, hjelper maks 4 timer.

Her må til og med menn ty til sminke for å bli kvitt problemet.

Anonymous poster hash: 634bb...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som Kassiopeia - ringene er der for å bli, det er nok en uheldig kominasjon av blodåreplassering og hudtykkelse. Jeg har landet på en kombinasjon av en denne øyekremen og denne concealeren. (Sistnevnte har jeg bestilt fra skinstore.com.) Øyekremen er en slags gelekrem, ikke for fet, men gir nok fukt, og trekker fort nok inn til at concealeren sitter godt. Concealeren i seg selv har suverent god dekkevne, og jeg har, gjennom flere år, ikke funnet noen produkter som kan matche den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i te-posetrikset. Bruker grønn te. Legger en te-pose i kaldt vann for oppbløting. Klemmer så ut vannet og legger på øynene. Tror koffeinen, og den kjølende effekten, roer ned øynene.

Anonymous poster hash: c5fe0...adb

Det er ikke koffein i grønn te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har tatt resetylane for det?

Ja! Kjempefornøyd!

Jeg er over 40. Da begynner hele ansiktet å henge, og man blir mye mer markert pga underhudsfettet forsvinner.

Anonymous poster hash: ab449...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja! Kjempefornøyd!

Jeg er over 40. Da begynner hele ansiktet å henge, og man blir mye mer markert pga underhudsfettet forsvinner.

Hvor ofte har du måttet ta det? Hva har prisen vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker Make Up Store sin Cover All Mix. Har også lett lenge etter en god concealer og synes den dekker det blå veldig godt. Jeg har sett at den har fått kritikk for å være for tjukk og at den kaker seg over tid, men det opplever ikke jeg.

Den ser altfor mørk ut for meg som er svært, svært lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også cover all mix, men akkurat under øynene liker jeg ikke å bruke den. Den blir for tørr i konsitensen. Så jeg ser hakket verre ut med den under øynene. Da er det bedre å være blå :P Har en flytende versjon også, den er bedre under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvor ofte har du måttet ta det? Hva har prisen vært?

Tok i mai. Satt "modell" til før/etterbilder, så det var gratis.

Behandlingen holder faktisk fremdeles der! Det sies 6 mnd og gjerne mer, men jeg tror det kommer an på hvor det sprøytes inn. De litt småsure munnvikene kom først tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tja, jeg mener at sminke, nok søvn og en sunn livsstil er det eneste som virkelig kan fjerne mørke ringer eller poser under øynene. Når det derimot er mer genetisk enn livsstilsrelatert er det kun sminke som funker... og da bør man finne seg en god concealer. Har du en ganske markant farge under øynene kan det være greit å finne en concealer som er på motsatt side på fargehjulet og som nøytraliserer fargen du har under øynene. Gult demper lilla, og laksefarget demper blått. Sistnevnte er ofte å finne i concealerhjul.

3_102990288.jpg

LINK til bilde

Som denne fra make up store - du har en basefarge, en gul, og en laksefarget.

Om du har poser under øynene funker denne teknikken veldig, veldig bra. Husk å bruk en farge som er en til to toner lysere enn din egen hudfarge for å "highlighte" selve skyggen. Her skal du bruke mininmalt med produkt og bare dekke et lite område rundt selve skyggen som er under øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Beste tips TIL blå ringer under øynene må vel være å få seg en på trynet :P (kunne ikke la være)

Må vel være en concealer av noe slag? Har aldri vært plaget av blå ringer, men hadde noen poser i sin tid som jeg fjernet med laser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...