Gjest Lykke til, Norge! Skrevet 15. mai 2004 #3 Skrevet 15. mai 2004 Noen av parkeringsvaktene er blitt tatt u ti streik over landet , ja. Jeg leste på nettet at de visstnok vil ha høyere lønn. Ja, nå er det truckførerne, parkeringsvaktene, heismontørene, fiskehandlerne og gatefeierne som ender opp med 400.000,- Så kan alle de med 4-6 års høyere høgskole/universitets-utdanning gå rundt og være stille i gangene og ikke forlange noe, og være fornøyde med sine knappe 200.000,- Lykke til!
:-) anna Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 Hadde det bare vært så vel... Jeg kan ikke fordra parkeringsvakter!!! Her om dagen fikk jeg bot på Youngstorget i Oslo. Hadde vært på tapas-bar med en venninne og vi ble stående et par meter fra bilen min og prate. Plutselig kom det en parkeringsvakt gående rundt bilen min og ser at parkeringa er gått ut. Jeg springer bort og forklarer at jeg er ved bilen, og ikke skal ha bot... men neida... Hun sier surt at "bilen skulle ha vært flyttet før tida gikk ut uansett om du står her eller ikke" Og skriver bot. Når jeg prøver å argumentere høflig så sier hun at "du får sende inn en skriftlig klage da" Og inne i meg hadde jeg bare lyst til å skjelle henne ut og gaule "drittkjerring!!" Men så synes jeg liksom litt synd på dem også... for en forferdelig utakknemlig jobb.
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 Hadde det bare vært så vel... Jeg kan ikke fordra parkeringsvakter!!! Og inne i meg hadde jeg bare lyst til å skjelle henne ut og gaule "drittkjerring!!" Men så synes jeg liksom litt synd på dem også... for en forferdelig utakknemlig jobb. Men hvem er det som har lyst til å jobbe som parkeringsvakt egentlig? Hadde hun vært snill og sympatisk og brukt hodet, hadde hun jo ikke gitt deg bot. Mistenker at noen lever ut sine sadistiske sider i slike jobber, virker som noen av liker å "leke Gud"..
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Kom på; Det er jo ikke lenge siden en dame fikk parkeringsbot mens hun STO I KØ!!! Det sier litt..
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2004 #7 Skrevet 16. mai 2004 Jeg er inderlig glad for at det går an å komme frem i byen, og det er jeg jammen meg ikke sikker på at hadde vært mulig om det ikke var for at parkeringsvaktene håndhevet bestemmelsene. Men fy falte så forbanne jeg blir når jeg får bot... Selv om det er min skyld. Vi trenger dem - enten vi vil det eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #8 Skrevet 16. mai 2004 Vi trenger dem til å bygge landet vårt. Hilsen Arbeiderpartiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå