AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Har fått innvilget dagpenger, og første utbetaling kom på utbetalingsgiro. Kontonummeret mitt er registrert på nav.no-siden min - noen som vet hvorfor jeg da får giro? Anonymous poster hash: 6f296...4b0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Kontakt nav på tlf 55553333 så får de sjekke for deg, de skal benytte kontonummeret som er registrert på nav.no så merkelig at de har brukt giro istedet... Om du har byttet bank i de senere år kan det jo være at feil kontonummer er registrert - det kan du selv sjekke ved å logge inn på din side på nav og der gå inn på pensjon og videre inn på profil for å se hvilket kontonummer de har på deg... Har de ikke kontonummer å sende til eller feil nummer vil de sende på utbetalingsgiro... Anonymous poster hash: 7a9b6...e2d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 TS her. Takk for rådet om å ringe. Jeg snakket med nav nå, og det var visst en intern svikt. Kontonummeret mitt ligger riktig inne, så jeg skulle fått pengene rett på konto. Håper de klarer å ordne det før neste utbetaling, for den utbetalingsgiroen var det ikke enkelt å få inn på konto! (Skandiabanken). Anonymous poster hash: 6f296...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå