Gå til innhold

Plutselig ville hun ha pause

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damen min kom hjem fra byen i går, og vi hadde en herlig økt, plutselig prøvde hun noe hun aldri ville gjøre før, vi har vært sammen i 3 år og hun har aldri ville sugd pikk. Men plutselig så ville hun det.

Så plutselig vil hun ha pause, burde jeg bekymre meg? Hun vil ha tenkepause, sa hun. Men jeg har en uggen følelse..

Anonymous poster hash: 05ace...a2c
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hva i alle dager har det med økten deres å gjøre?

Skrevet

Hun puler en annen.

Anonymous poster hash: e1354...b0c
  • Liker 2
Skrevet

hva i alle dager har det med økten deres å gjøre?

Mistenker hun for og være utro, hun har alltid brekt seg av å tenke på og suge en kuk. Og i går var hun plutselig helt ivrig etter det.... Og plutselig så ville hun ha pause??? Helt ut av det blå...

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Mistenker hun for og være utro, hun har alltid brekt seg av å tenke på og suge en kuk. Og i går var hun plutselig helt ivrig etter det.... Og plutselig så ville hun ha pause??? Helt ut av det blå...

åå hva vil du vi skal vite om dette? hvorfor hun plutselig ville prøve kan vel ingen vite. men kanskje hun faktisk ville prøve? bare for å prøve

Skrevet

åå hva vil du vi skal vite om dette? hvorfor hun plutselig ville prøve kan vel ingen vite. men kanskje hun faktisk ville prøve? bare for å prøve

Hva med pausen da? Senest i går sa hun hvor høyt hun elsket meg, ville ha barn og kunne ikke se for seg et liv uten meg.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hva med pausen da? Senest i går sa hun hvor høyt hun elsket meg, ville ha barn og kunne ikke se for seg et liv uten meg.

akkurat det klarer jeg ikke å spå i min magiske kule....

Skrevet

Hun fikk kanskje ikke den responsen hun behøvde, og så var det dråpen for hennes del?

Anonymous poster hash: 30477...e5a
Skrevet

Spør henne hvorfor da vel? Alt annet blir spekulasjoner når du ikke har mer detaljer

Skrevet

Trur de fleste på kvinngeguiden oppfører seg slik:

Kjæresten: Jeg vil ha pause.

TS: Jaha? (Tenker: jaha? dette må jeg spørre internett om).

TS: Hei kjære folket, igår kveld ville kjæresten min ha en pause, synes det er veldig rart osv...

HVA FAEN FEILE FOLK? Lure du på noe, så spør. Vil du ha noe så si det, vil du gjøre noe så si det. Ikke spør meg. Fordi jeg vil si kjæresten din er utro!

Anonymous poster hash: f24aa...d75
  • Liker 2
Skrevet

Hun hadde drukket, og så hadde dere ei herlig økt der hun sugde deg, noe hun aldri har gjort før?

Kan det være at hun med alkohol innabords fikk et innfal at det vil jeg prøve, suge kuken og overasskende glede min kjæreste?

Tviler på hun var utro ute på byen, da tviler jeg på hun gikk rett hjem til deg og pulte deg også :O

Jeg selv kan jo få rare ideer når jeg har drukket, og er litt mere frigjort av meg når vi har sex når jeg har drukket. Tviler på hun var utro og gikk rett hjem for å suge deg også. For det hørest veldig usannsynlig ut.

Men hvordan reagerte du da når hun endelig ville suge deg?

Anonymous poster hash: 7c834...6a0
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje hun føler du utnyttet henne for at hun var full, ved å si ja til å bli sugd når du vet hun vanligvis ikke liker det

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun føler du utnyttet henne for at hun var full, ved å si ja til å bli sugd når du vet hun vanligvis ikke liker det

Det var vel hennes valg at hun ville suge han?

Skrevet

Dårlig samvittighet pga utroskap, og sugde deg for å lette på samvittigheten muligens.

• Liker 1
Skrevet

Det var vel hennes valg at hun ville suge han?

Ja. Skrev ingen steder at det ikke var det

Skrevet

Jokket du veldig hardt inn i halsen hennes? Fikk hun brekninger? Hvor full var hun da hun sa hun ville ha pause? Du må jo spørre henne nå om hvorfor.

Skrevet

Kanskje pikken din smakte vondt, no offence.

Anonymous poster hash: c403c...722
Skrevet

Ja. Skrev ingen steder at det ikke var det

Nei men hvorfor skal hun føle seg utnyttet når hun plutselig i fylla ville suge kuken hans? Frivillig..

Skrevet

Nei men hvorfor skal hun føle seg utnyttet når hun plutselig i fylla ville suge kuken hans? Frivillig..

Fordi han sa ja, vel vitende om at det kanskje ikke var noe hun ville gjort edru.

Det er ingen god grunn, men det var det første forslaget jeg tenkte på iallfall

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...