AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Har sånn smått begynt å planlegge bryllupet i slutten av Mai men nå er jeg plutselig gravid. På bryllupsdagen vil jeg da være ca 6 mnd på vei. Jeg vurderer å utsette ett år, mannen ønsker å gjennomføre som planlagt. Hva ville dere gjort, og hvorfor? Anonymous poster hash: 77c68...1fb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg hadde nok fullført som planlagt. Men jeg er den typen som mener barn er for ektefolk, så noe annet enn det eller tidligere dato er liksom ikke et alternativ for meg. Anonymous poster hash: bdb74...78c
Amarone Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ville utsatt, mest fordi jeg gjerne vil kose meg med champagne i mitt eget bryllup. ;-) Gratulerer med graviditeten! 4
Teeny Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Skal gifte meg i februar og vil da være 7 mnd på vei :D Planla bryllup etter jeg fant ut jeg var gravid. Går helt bra for min del. Skal få sydd om drømmekjolen litt for å tilpasse den min voksende mage. Syersken hadde visst gjort det før på en som var 8 mnd på vei og det gikk bra visstnok. Vi gjør dette fordi vi ønsker å være gifte før barnet kommer av praktiske årsaker. Endret 30. desember 2013 av Teeny
Gjest Hjertesukk Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Personlig ville jeg ha gjennomført.. Men nå er ikke jeg spesielt glad i vin/champis, og jeg har IKKE tenkt til å bli "på druen" i mitt eget bryllup. Så om man er gravid eller ei har lite å bety for min del, hihi. Det skal forøvrig sies at mange blir dårlige i slutten av svangerskapet, og det er helt klart ikke heldig om man f.eks. står med bekkenløsning og tilhørende krykker på bryllupsdagen Snakk med legen og familien din!
tinanana Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Slik som formen min har vært under begge graviditeter hadde jeg utsatt det. Vil kose meg på bryllupsdagen, og da tenker jeg ikke på alkohol og det der, men å føle meg som meg selv, ha energi, slippe å kaste opp hele tiden osv.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Vi har bestemt oss for å utsette da vi ikke vet hvordan formen min vil være utover i graviditeten, har en stressende jobb så tenker jeg har nok å henge fingrene i om jeg ikke skal fikse bryllup også ;-) (var meningen å lage mat selv, noen kaker, pynting osv så er formen dårlig blir det uoverkommelig) Vi vurderte å framskynde i stedet for, men ble enige om å ta det så snart som mulig etter fødsel. Blir jo koselig med lille baby på brudebildet ;-) TSAnonymous poster hash: 77c68...1fb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Vi har bestemt oss for å utsette da vi: 1:ikke vet hvordan formen min vil være utover i graviditeten, 2:har en stressende jobb så tenker jeg har nok å henge fingrene i om jeg ikke skal fikse bryllup også ;-) (var meningen å lage mat selv, noen kaker, pynting osv så er formen dårlig blir det uoverkommelig) 3:Vi vurderte å framskynde i stedet for, men ble enige om å ta det så snart som mulig etter fødsel. Blir jo koselig med lille baby på brudebildet ;-) TSAnonymous poster hash: 77c68...1fb Nå skal jeg ikke vere negativ her, men vil bare snuom litt på grunnene dine til å utsette.... 1&2: formen etter en graviditet er heller ikke noe du vet hvordan blir, i tillegg har du formen til babyen å tenke på også. Skal love deg at det ikke er lett å planlegge noe som helst om babyen har økedøgn og henger i puppen hele dagen I tillegg kan en jo vere uheldig å få en kolikkbaby, eller en som er mye syk. så det kan lett bli uoverkommelig å lage mat og kaker selv Jeg hadde en tung graviditet, men bekkenløsning, mye kvalme og mye tretthet. Men alikevel var det lettere å forutse formen min neste dag da, enn det er nå med en liten baby 3: Og brudebildene blir sikkert flotte om du får en gulpebaby så dere har flekker på brudekjole/smoking, du selv kanskje har ringer under øynene ette x-antall netter med minimalt med søvn I tillegg kan vi legge til ukontrolerbare bleielekkasjer, pupper som lekker, håravfall (som vanligvis skjer etter en fødel) Dolly parton-pupper av ammingen, som kan gjøre det vanskelig å finne kjole. Så alle grunnene dine til å utsette faller egentlig tilbake på sin egen urimelighet Jeg selv syns det er nydelig med gravide bruder Jeg hadde kjørt på å bare fått det gjort! Du vil også oppleve at det er lettere å få folk til å hjelpe til med ting når du selv er gravid. så du må bare bli flinkere å delegere og gi andre oppgaver Anonymous poster hash: 9492a...164 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Vi giftet oss da mellomste var 7 mnd, og jeg måtte holde meg langt unna han. Ellers hadde jeg fått skikkelig melkespreng. Han koste seg sammen med mannen sin tante og kusine, og hadde det fint. Eldste satt med farmor og farfar. Anonymous poster hash: 6f05c...2b9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Fullfør som planlagt. Da får du kose deg mer enn om du må ha ansvaret for mini samtidig. Anonymous poster hash: 9be06...2e4
våren14 Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Ville helt klart gjennomført! Vil være gift før jeg får barn Og synes det er stas å gifte meg med mannen min, om jeg er for tykk, tynn, kan drikke eller ei, er ikke det som betyr noe for meg den dagen. Som vi sier: "det viktigste skjer kl 12", etter det håper vi festen blir bra, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå