AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #21 Skrevet 9. januar 2014 Jeg brukte også Kanebo Sensai Fluid Finsih. Likte den veldig godt, bare at den som du sier ble lett blank. Så jeg gikk til anskaffelse av den mattere varienten. Flaksen og fargene er helt de samme, bare at det står Velvet på pakken. Syntes den gir det samme resultatet, bare den er litt mattere. (Men du bør bruke pudder over i tillegg om du har fet hud) Jeg anbefaler også Kanebo Sensai Fluid Finish VELVET. Startet oså med den "vanlige", men gikk over til denne, forskjellen er bare at denne inneholder litt pudder og er mattere, men den gir fremdeles masse fuktighet til huden og ser kjempefin ut på, "kaker" seg ikke og sitter lenge på uten å bli tørr. Fantastisk foundation, beste jeg har hatt, er så glad jeg prøvde den helt tilfeldig etter at en blogger anbefalte den. Utrolig fornøyd etter å ha brukt så mye penger på andre merker som ikke levde opp til forventningene. Hvis du (TS) liker den du har nå bør du absolutt gi denne en sjanse! Anonymous poster hash: 763cc...2e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå