Gå til innhold

Hvilken kongelig kjole er penest

Hvilken kongelig kjole er vakrest  

1 stemme

1. 1. Hvilken kongelig kjole er vakrest

• Kronprinsesse Mette Marit
      36
    • Prinsesse Märtha Louise
      14
    • Danske kronprinsesse Mary
      32
    • Nederlandske kronprinsesse Maxima
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av tråden om kjolen til Kronprinsesse Mary lurer jeg på:

Hvilken av disse kongelige brudekjolene liker dere best:

Vår egen kronprinsesse Mette Marit

http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=536

Prinsesse Märtha Louise

http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=887

Danske kronprinsesse Mary

http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2135

Nederlandske kronprinsesse Maxima

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/02/02...2/310100-3.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxima sin. Uten tvil.

Men jeg savner både Diana og Fergie som alternativ her....

Fergies kjole tror jeg er den nydeligste kongelige brudekjole jeg har sett noen gang....

Har forresten ikke sett noe til brudebilde av deg heller, jeg Anna.....

*tromme litt med fingrene*

Gjest Seleena
Skrevet

Maxima sin var ikkje min stil i det heile. Eg ville gifta meg i Martha sin, utan tvil. Den er flottare i snittet enn dei andre. Dessutan likte eg at den hadde ei flott "kappe".

:)

Skrevet

Definitivt Mary sin.

Gjest Tristessa
Skrevet

Mary sin er veldig lik i snittet som en kjole jeg kunne tenkt meg, dessuten likte jeg fargen så utrolig godt. Mette Marit sin er kanskje mer imponerende, men noe ved Marys kjole virker mer "sofistikert", uten at jeg helt kan sette fingeren på det.

Skrevet

Jeg syns egentlig ingen av kjolene var spesielt fine jeg....Men, om jeg måtte velge syns jeg nok Maximas var finest.

Skrevet

Jeg syntes Maxima sin var kjedelig og simpel, i alle fall på bildet. Mens Märtha sin var utrolig stilig og skikkelig henne! Også likte jeg veldig godt Jakken med slep!! Mette-Marit sin likte jeg også, men ingen av dem slår Mary sin! Den var bare rålekker og utrolig stilig!! Snitt og linjer og alt er bare helt topp!!!

Jepp... De har smak disse damene altså...

:kul:

Skrevet

Synes Mary sin kjole var helt nydelig.

Skrevet

Jeg synes jo at alle kjolene passer til damene som bærer dem.

Mette Marits elegante passer hennes høyreiste skikkelse og får henne til å se ut som en svane. Märthas kjole er veldig henne med eventyrprinsesse-jakken. Maxima sin er en voksen og ordentlig utgave, men elegant og vakker.

Den som passer best overens med min personlige smak er uten tvil Mary sin. Den synes jeg er fantastisk vakker!! Ikke for mye og ikke for lite!! Terningkast seks fra meg.

Gjest Embla s
Skrevet

Uten tvil MetteMarit sin! Märthas kjole likte jeg ikke i det hele tatt. For mye kostyme. Syns heller ikke Marys kjole var spesielt fin. Hos meg kommer Maxim. på en god nr 2!

Skrevet

Jeg synes både Mary og MM hadde veldig fine kjoler. Martha sin syntes jeg var litt kjedelig, ivertfall den under jakken. Jakken var litt kjedelig også. Maxima var klassisk, men heller ikke særlig fyrrig.

Skrevet

Jeg synes MMs kjole er finest - mest fordi de andre kjolene skrukker så mye! Irriterende! Märthas kjole ser i noen lys alt for stor ut (dvs. jakkeslepet ser for stort ut) og Marys kjole ser på noen bilder ut som en formsydd dyne (nederst i foldene).

Gjest Muslingen
Skrevet

Maxima

Mette-Marit

Märtha

Mary

Marys kjole så litt ut som en dyne ja..selv om den var veldig veldig flott. Märthas kjole så ut som noe fra et eventyr (med jakken på), men var litt kjedelig uten jakken. Mette-Marits kjole var kjempeflott. Enkel, men samtidig så den utrolig flott ut.

Skrevet

Synes Mette Marit hadde den fineste kjolen. Martha sin likte jeg ikke i det hele tatt.

Jennifer

Skrevet

Jeg liker Mette Marits brudekjole best, men kjolen til Mary var også nydelig. Märthas kjole har jeg egentlig ikke spesielt sans for.

Skrevet

Mary og Mette-Marit sin.

Mary sin for figuren, stoffet, halsutringingen og det er samme grunnmønster som kjolen min. De løse foldene var stilige på enkelte bilder, men slettes ikke alle, og ermene hadde noe rare i skulderpartiet, særlig når hun skulle vinke, eller løfte armen av andre grunner.

Mette-Marit sin hadde en flott figur, nydelige ermer og skjørt, særlig bølgene nederst. Men livet ga meg litt sånn "balletdraktfølelse" :-?

Maxima minte meg om Sonja sin, likte ikke noen av dem

Märtha sin var definitivt finest med kappa på, men overhode ikke min stil.

Skrevet

Mette flette og Martha står likt hos meg. Men jeg likte måten slepet til Mary kunne tas av på, ønsker meg sånn selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...