AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 er det egentlig mulig å gå opp i fett på et par ukers tid? Den første uka gikk jeg opp rundt 7 kg,gikk så ned ca halvannen,så gikk jeg opp et par kilo til. Tenkte det først var væske,men nå i løpet av et døgn har jeg kun gått ned 300 g.Anonymous poster hash: 4ff08...a19
Gjest Anna97 Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 (endret) er det egentlig mulig å gå opp i fett på et par ukers tid? Den første uka gikk jeg opp rundt 7 kg,gikk så ned ca halvannen,så gikk jeg opp et par kilo til. Tenkte det først var væske,men nå i løpet av et døgn har jeg kun gått ned 300 g.Anonymous poster hash: 4ff08...a19 Du må nok gi kroppen litt mer tid, men du kan trøste deg med at det er fysisk umulig å legge på seg 7kg fett på en uke. Endret 29. desember 2013 av Anna97
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Du må nok gi kroppen litt mer tid, men du kan trøste deg med at det er fysisk umulig å legge på seg 7kg fett på en uke. Ok. Jeg se jo at jeg har gått opp,men hvis kroppen samler væske er det kanskje naturlig? Anonymous poster hash: 4ff08...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå