Gå til innhold

Bilderedigering som ikke opptar hele harddisken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en asus zenbook, og ønsker å laste ned et godt redigeringsprogram som nødvendigvis ikke tar så stor plass.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve Gimp, greit nybegynner program og det er gratis.

Skrevet

Jeg bruker picmonkey.com en del, men det kan hende det er alt for simpelt til det du tenker å bruke det til?

Skrevet

Du kan jo prøve Gimp, greit nybegynner program og det er gratis.

Takk - da prøver jeg det :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Du kan kjøpe en ekstern harddisk sånn at du får bedre plass. Jeg bruker Lightroom til bilderedigering. Det er helt fantastisk, men kan være du ikke vil bruke så mye penger på et program? Jeg tar litt bryllupsbilder og en god del scenefotografering, så for min del er det ikke kun en hobby, men anbefaler dette programmet altså!

Skrevet

Jeg bruker picmonkey.com en del, men det kan hende det er alt for simpelt til det du tenker å bruke det til?

Sjekker ut dette også, jeg. Skal neppe bruke det til selfies og sånt, men lys/farge og litt basic som man ofte har på mobilen.

Skrevet

Du kan kjøpe en ekstern harddisk sånn at du får bedre plass. Jeg bruker Lightroom til bilderedigering. Det er helt fantastisk, men kan være du ikke vil bruke så mye penger på et program? Jeg tar litt bryllupsbilder og en god del scenefotografering, så for min del er det ikke kun en hobby, men anbefaler dette programmet altså!

For noen år siden hadde jeg den (svin)dyre versjonen av Adobe Photoshop. Fikk den installert av en kompis som "skyldte meg" en tjeneste.

Har imidlertid blitt dårlig til å bruke kameraet, som skal være et godt kamera. Har et lite nyttårsforsett om å bruke det flittigere i 2014. Da blir det at jeg kanskje kjøper et dyrere redigeringsprogram. Ekstern harddisk skal også kjøpes etter hvert. Har kun hatt denne datamaskinen siden julaften, så prøver å begrense meg litt foreløpig :)

Gjest avocadoen
Skrevet

For noen år siden hadde jeg den (svin)dyre versjonen av Adobe Photoshop. Fikk den installert av en kompis som "skyldte meg" en tjeneste.

Har imidlertid blitt dårlig til å bruke kameraet, som skal være et godt kamera. Har et lite nyttårsforsett om å bruke det flittigere i 2014. Da blir det at jeg kanskje kjøper et dyrere redigeringsprogram. Ekstern harddisk skal også kjøpes etter hvert. Har kun hatt denne datamaskinen siden julaften, så prøver å begrense meg litt foreløpig :)

Skjønner :) jeg har vært dårlig i år jeg også for å være ærlig, men skal bli flinkere i 2014 jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...