Gå til innhold

Hvorfor vil de fleste menn bare ha meg som sexpartner og ikke mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt oppgitt i søken etter en å dele livet med.

Jeg behandler meg selv som dritt..... og gir lett etter for menn selv om jeg skjønner tegningen. Grunnen til at jeg behandler meg selv som dritt er at jeg føler at ingen vil like meg for annet enn sex.... Jeg føler at noe er galt med meg, for det er så mange menn som behandler meg som om jeg kun er en sexpartner og ikke mer.

Jeg føler at jeg ikke kan ha det sånn mer, så jeg må nå vise for mannfolk at de ikke kan behandle meg slik. Da får de gå sin vei istedet.

Jeg har en date jeg har holdt meg til de siste to månedene. Holder meg alltid til en om gangen. Jeg håper at han ville snu og vise at han var interessert i annet enn sex, men han var mer seriøs i begynnelsen og nå har det tatt helt av etter at han fikk sex noen ganger. Nå vil han ikke overnatte sammen. Nå vil han bare komme til meg, ha sex og så gå igjen så fort som mulig etter at vi har hatt sex. Han nærmest løper å henter jakken rett etter sex og så sier hadet. Slikt føles forferdelig ut....

Noen som har opplevd det samme med nettdating? Noen som har følt samme fortvilelse om det å håpe gang på gang at dette er noe seriøs og så er det bare tull.

Det er lett å si at jeg gir for lett av meg selv. Men i begynnelsen er de seriøse og det er veldig lett å havne i senga hvis man har god kjemi, når man har datet et par ganger. De vet hva jeg søker, de vet hva jeg ikke vil ha... men allikevel så føler jeg at de bare er ute etter å utnytte meg.

Er jeg ikke god nok for annet enn sex?

Jeg tenker : er det derfor far til mine barn dumpet meg til fordel for en annen dame, dvs jeg er ikke fin nok.... Jeg får så mange negative tanker pga dette. Men en ting er sikkert : dette kan ikke fortsette. Jeg må vise dem mer at jeg overhodet ikke er interessert i å ha det slik.

Anonymous poster hash: 98767...89e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo f.eks begynne med å holde benene samlet. Som et eksperiment.

• Liker 14
Skrevet

Vent med sex da, hvis han vil vente med sex så syntes han du er verdt det.

• Liker 3
Skrevet

Hva har du å tilby en mann utenom kjønnsorganene dine, da?

• Liker 3
Skrevet

Vær ærlig fra begynnelsen med hva du vil, de som ikke vil ha noe mer seriøst pleier som regel å stikke av. Vent noen uker med sex, om dere roter og ting blir hett kan du bare stoppe det og si du ikke er klar ennå(for å gå videre til sex), og vil bli mer kjent først. Det kan være du må avvise veldig mange før du endelig finner en som er på samme bølgelengde, men det blir verdt det. Jeg har vært i samme situasjon, men fikk stoppet mønsteret ved å gjøre disse tingene.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tenker : er det derfor far til mine barn dumpet meg til fordel for en annen dame, dvs jeg er ikke fin nok.... Jeg får så mange negative tanker pga dette. Men en ting er sikkert : dette kan ikke fortsette. Jeg må vise dem mer at jeg overhodet ikke er interessert i å ha det slik.

Det er omvendt du må tenke, det er faktisk minst en som har stiftet familie med deg! Det gjelder selv om forholdet ikke varte livet ut.

Endret av Summers
  • Liker 3
Skrevet

Ja, godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Jeg har vært ærlig fra starten, men disse rotekoppene gjør alt de kan for å lure meg og later som om de vil mer.

Skrevet

Ja, godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Jeg har vært ærlig fra starten, men disse rotekoppene gjør alt de kan for å lure meg og later som om de vil mer.

Mange rasshull der ute.

• Liker 1
Skrevet

Du bør slutte å la mennene kjøre "berg og dalbane" med en gang. Vent et par uker til blir kjent med dem, slik at du kan finne ut hensiktene deres. Da kan du jo droppe de mennene som er ute etter andre ting enn deg.

Anonymous poster hash: ffc2d...bcd

Anonymous poster hash: ffc2d...bcd
Skrevet

De fleste menn kunne tømt seg i en geit eller vepsebol om de var desperat nok, så jeg ville venta jææævlig lenge med å ha sex var jeg deg. Men da er plutselig DET gærent og, blir kalt prippen og kjedelig. Men drit i det, gjør det som kjenns rett för deg! Du er tydeligvis en sånn person som binder deg til en du har sex med, sånn er jeg og. Gjelder bare å finne en som ser på sex på samme måte som deg, og ikke tømmer seg i alt med puls :hug:

Anonymous poster hash: 01d00...07c
  • Liker 2
Skrevet

Man er simpelthen ikke attraktiv nok. Etter jeg sluttet med sex, så har ikke en mann sett på med en halv gang engang.

Skrevet (endret)

Vent med sex da, hvis han vil vente med sex så syntes han du er verdt det.

Det er ett godt råd fra Mariell.

Når jenter er lette og få til køys sender det noen dusiner signaler til mannen, oftest uten att dama skjønner det tror nå jeg. Det er dobbelsidigheter i allt sånt dere jenter skjønner dårligt, i allefall de yngre som ikke har erfaringer.

Menn vil nesten alltid ha ett knull. Det er naturen deres. De er ikke monogame av natur og vil ha med flere. Er de i ett forhold tipper jeg den villeste sexen avtar etter høyst ett år. Da er man litt lei av dama, samme hvem hun er. Man vil ha noen " andre".

Dette kontrolleres av mannen kun med mye viljstyrke. Så paradokset blir fort att om du gir han hva han vil ha, er han kjempelykkelig for det, men du er og da blitt madrassen hans. Menn vil ikke gifte seg med en madrass ! Det må dere skjønne. Menn observerer og moralen din og verdiene dine, for er du løs med han, vet han att du kan være løs med andre og, og menn er ekstremt eiesyke. Det er og deres natur.

Så dere jenter må faktisk lære dere å ha to tanker i hodet sammtidigt. da går det bedre.

Denne tråden sier litt om menn :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798005

Endret av Tarsan97
Skrevet

Når jenter er lette og få til køys sender det noen dusiner signaler til mannen, oftest uten att dama skjønner det tror nå jeg. Det er dobbelsidigheter i allt sånt dere jenter skjønner dårligt, i allefall de yngre som ikke har erfaringer.

Menn vil nesten alltid ha ett knull. Det er naturen deres. De er ikke monogame av natur og vil ha med flere. Er de i ett forhold tipper jeg den villeste sexen avtar etter høyst ett år. Da er man litt lei av dama, samme hvem hun er. Man vil ha noen " andre".

Dette kontrolleres av mannen kun med mye viljstyrke. Så paradokset blir fort att om du gir han hva han vil ha, er han kjempelykkelig for det, men du er og da blitt madrassen hans. Menn vil ikke gifte seg med en madrass ! Det må dere skjønne. Menn observerer og moralen din og verdiene dine, for er du løs med han, vet han att du kan være løs med andre og, og menn er ekstremt eiesyke. Det er og deres natur.

Så dere jenter må faktisk lære dere å ha to tanker i hodet sammtidigt. da går det bedre.

..og dere menn kan slutte å skylde på biologien for at dere like gjerne tømmer dere i en geit eller noe annet med et vått varmt hull! It takes 2 to tango. Da er isåfall mannen like billig.

Anonymous poster hash: 01d00...07c

• Liker 9
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring. At menn er seriøse og vil noe mer bestandig. Så kanskje du tar med feil menn hjem..

Skrevet (endret)

Jeg har motsatt erfaring. At menn er seriøse og vil noe mer bestandig. Så kanskje du tar med feil menn hjem..

Vel, jeg er mann selv og sier det som er i tråden over.

Hun sier ikke hvor gamel hun er f.eks, det kan og ha med ting å gjøre. Det kan og være att hun p.g.a litt dårlig selvtilitt lar haiene i vannet, og dem er det mange av, ta for seg.

En annen ting dere skal vite jenter, er att det finnes en usynlig CV på dere.

Får en stempelet løsaktig vil ingen menn ha dere på alvor til slutt. Det er og en av de utallige dobbelhetene, eller paradoksene en skal være klar over. Hore og madonna syndromet syder i de fleste menn enten de vil eller ikke. Forsyner seg hos de løsaktige der de kan, men gifter seg med jenter av ett helt annet kaliber. Kansje en madonna, nesten en nonne, ofte reiser de utenlands til andre kulturer der løsaktighet er så stort tabu att det nesten ikke forekommer andre steder enn hos prostituerte.

Det finnes en del mannfolk som ikke er så stramme på kravene og rett nok, men det virker på meg att det er akkurat de samme som fort skiller seg og gifter seg for 4. gang før de er 30. og har en skokk med både unger og barnevernet ,på slep etter seg.

Endret av Tarsan97
Skrevet

Da er du sikkert mye finere enn TS.

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden sier litt om menn :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798005

Hjelpes.

• Liker 2
Skrevet

Trådstarter: da er det nok meg som ikke ser pen nok ut i menns syn som gjør dette.

Skrevet (endret)

TS, det er vanskelig å gi et godt svar når du bare refererer til dårlige opplevelser, og vi ikke vet særlig mye om deg. Føler at du hinter til at noen skal svare "du verdsetter ikke deg selv nok". Men det er flere ting:

- Du har sex for tidlig. Dette er nok et viktig punkt. Slutt å sette din lit til tomme ord - både dine og hans. Det hjelper lite at du sier at du "vil ha noe seriøst" i begynnelsen når du uansett har sex med ham uten at det er blitt noe seriøst. Det er som jenter som sier at de ikke har sex med noen de ikke har sterke følelser for, for så å hoppe til sengs med fyren på andre date. Det de egentlig ønsker er at han skal skammes inn i et forhold etter sex, siden hun ga en "advarsel". Hvis du virkelig vil ha noe seriøst, så demonstrerer du det ved å ikke ha sex med ham før det har utviklet seg til noe mer.

- Du er ikke attraktiv nok. Dette er en mulighet, men antakeligvis ikke det aller viktigste. Du vil uansett ikke få mannen du vil ha med mindre du gjør det beste ut av eget utseende (hvilket inkluderer å ta det frisørbesøket og virkelig komme igang med treningen). Ha en kropp du er stolt av, ikke bare en du synes er "ok". Hvis du aldri bruker tid på håret, må du begynne.

- Det er sider ved din persolighet som trenger forbedring. Menn oppfatter etter noe tid at du ikke har dybde eller er interessant å tilbringe tid med. Mennesker som faller i denne kategorien er som regel late og rotete, selvhøytidelige og high maintenance. Kanskje er du kjedelig, en "downer" (negativ, vil bare være hjemme), ikke intelligent eller ikke sosialt intelligent, kranglete eller bitter. Vær ærlig med deg selv og tenk over om det er noe ved personligheten din som ikke appellerer.

- Du velger feil menn. Du gir nummeret til alle, du er ute på byen til kl 3 og snakker med fyrer som er der for "last call". Du dater menn yngre enn deg selv som uansett ikke er klare for å slå seg til ro. Når de prøver seg likevel, tror du dem og er smigret av oppmerksomhet. Du klarer ikke å se noen røde flagg, og kutter ikke ut menn når de

- ditcher deg i helgene

- kun kommuniserer over sms eller chat

- kun inviterer deg til settinger som involverer alkohol

- kontakter deg sporadisk

- kun legger planer siste liten

- aldri ofrer noe for å tilbringe tid med deg

Jeg antar at det er en kombinasjon av punktene over

Endret av Marie90
  • Liker 4
Skrevet

Mister litt troen på mannfolk av å lese på kvinneguiden. Menn er altså "ekstremt eiesyke" hvis de skulle finne på å innlede et forhold til noen, og etter ca ett år er de lei, gjør det slutt og finner seg en ny, hvis de ikke allerede har gjort det da (siden de ser ut til ikke å eie viljestyrke). Det er også helt ålreit at menn hopper til køys med så mange de bare vil, ettersom det er slik naturen er, mens om en kvinne gjør det er hun en madrass. Menn observerer kvinners moral og verdier? Og det skal altså ikke vi kvinner gjøre? Nei, vent.. Det er jo bare menns natur. :klo: Natur meg i ræva.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...