Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn meg som har blitt litt for fulle på familiefesten? Der var mor og stefar som sørget for å få meg i seng. Er så flau. Er 27 så burde vite bedre..

Anonymous poster hash: b4d7e...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rører ikke alkohol i nærheten av familien så det problemet har jeg ikke.

Har dog vært flirende vitne til mange "ett glass for mye" episoder :fnise:

Gjest Keikolina
Skrevet

Å ja da, ble bært i seng av svigerfar. Er noen år siden da var vel en 24-25 år den gang.

Skrevet

Hehe, det går nok fint :) ble jo servert såpass, så var helt sikkert ikke bare deg som følte alkoholen på kroppen. :)

Skrevet

Drikker ikke med familie..

Eller jeg drikker med søsteren min, men hun er jo å regne som en bestevenn :)

Skrevet (endret)

Jepp. I 50-årslaget til pappa. Spydde full vasken på badet mer eller mindre foran foreldre og farmor, og skyldte på lillebroren min. Kjempesjarmerende...

Endret av Rosalie
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ha ha ja det har skjedd noen ganger, fylleangsten etterpå er kjip..

Skrevet

Drikker aldri mer en et par glass vin med familien.

Anonymous poster hash: 70cf7...e0a
Gjest snoopy_93
Skrevet

Nja, hadde vært ute med venner på byen og avtalte med pappa at han skulle hente meg da og da. (Super snill pappa på 60 som mer en gjerne sitter oppe hele natta for å sørge for at datteren kommer seg trygt hjem! ) jeg tok vel mer en et glass for mye, men klarte utrolig nok å gå på egenhånd uten å velte.

Kom meg i seng og etter et par minutter kommer mageinnholdet opp og havner på gulvet. Da kom pappa inn på rommet og tørket opp etter meg.

Passe flau dagen etter, mens pappa hadde det helt fortreffelig med "good morning sunshine" og "ja, åssen er formen?" I en sånn humoristisk tone.

Ellers så sjenka typen meg på jägermeister og denne gangen klarte jeg nesten ikke å gå. Han fikk igjen for det da, siden jeg gikk å småkjefta på han i nesten to timer på veien hjem. Dog kjeftet jeg for alle de stygge jentene han hadde vært sammen med tidliger og spesielt hun ene som var bitch mot meg mens vi var sammen. (Skal sies at i edru tilstand ville vi gått den strekningen på 20minutter, da brukte vi 2timer)

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Har ikke vært i den situasjonen, nei. Ble dog passelig sjenkt av min mor på det lokale utestedet noen måneder tilbake.. noe som egentlig bare var morsomt. :) Var ikke så morsomt dagen derpå, da.

Skrevet

Var avholds i 2 år etter min far sitt bryllup. Det gikk ikke akkurat veien for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 4e64b...bec
Skrevet

aldri vært så full forran familie :) jeg og søskanbarnet mitt har delt en flaske champis, men ikke mer :)

Anonymous poster hash: bc75c...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...