Gå til innhold

Hvordan får dere fuger helt rene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal impregnere fugene på badet, men først må jeg vaske dem skikkelig. Fikk dampvasker til jul, men synes ikke den gjør susen slik jeg trodde, dessverre. Skrubbing kommer man vel ikke utenom... Hva slags vaskemiddel bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et vaskemiddel på en flisbutikk. husker ikke hva det het dessverre, men det funket godt!

Anonymous poster hash: cf966...d0d

Skrevet

Impregnere fuger? Hva bruker du til det?

(Beklager at jeg ikke kan være mer behjelpelig med spørsmålet ditt, men fugeimpregnering har jeg aldri hørt om og tenkte at det må da være smart!)

Skrevet

Vet ikke ennå, men man får kjøpt på flisebutikker. Så nå skal flisene bli gullende rene og deretter forbli slik! :)

Skrevet

Du må bruke lut eller grønnsåpe, og en skrubb. Det funker.

Skrevet

Me har brukt klinkerrens (klinkerolje) til å vaske over fliser og fuger.

Skrevet

Du kan kjøpe spesielle vaskemidler til fuger på flisebutikkene, de har også et slags viskelær til å dra over fugene for å fjerne det øverste laget i fugene der det meste av dritt sitter:) impregnering får du også kjøpt der, både for å pensle på fugene og for å spraye på

Skrevet

Vi har nettopp pusset opp kjøkkenet. Vi tok hvite fuger til tross for skremselspropaganda fra familien. Kjøpte SurfaPore som vi blandet inn i fugemassen og i dag er jeg ferdig med å pensle et strøk utenpå fugene i tillegg. Så får vi se om noen år om det funker :)

Anonymous poster hash: c4094...9e0

Skrevet

Denne må jeg spare på til vi skal ha nye fliser :-)

Skrevet

Lag en blanding av 50% eddik og 50% hydrogen peroxid, spray på og la virke i minst 20 min, så tar du f.eks. en brukt tannbørste og børster rent så greit som bare det! Prøv det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...