Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

?

Endret av Pappadrømmen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, å ikke ha noen nyttårforsetter.

Anonymous poster hash: 981f1...d24
Skrevet

Det var veldig! :-) Ikke like ambisiøs som deg er jeg redd

Skrevet

Hvis man blir for ambisiøs så kan det hende hele greia går på snørra mye lettere når du skal forandre så mye på en gang. Hvis jeg var deg ville jeg satset på å begynne å trene litt og få meg en jobb. :) Lykke til uansett!

Mitt er at jeg skal begynne å trene styrke og prøve ut yoga, samt begynne med mindfullness på egenhånd.

Skrevet

Ja, jeg har nyttårfortsetter denne gangen. 2013 var et realt drittår og nå har jeg satt meg noen mål for at jeg skal komme meg videre i livet.

- Jeg skal kutte ut trøstespising av godis. Unne meg litt på lørdager, thats it.

- Jeg skal fortsette å trene regelmessig som før, både styrke og kondisjon

- Jeg skal prøve å åpne meg litt mer til andre folk, sitte mindre alene og sosialisere meg uansett om jeg ikke har lyst.

- Jeg skal bli kjent med nye folk

- Jeg skal komme meg over "han som glapp".

- Jeg skal seriøst vurdere leilighetskjøp

Håper vi når målene våre og at livet tar den retningen vi trenger og ønsker. Lykke til!

Anonymous poster hash: 4faa4...d10
  • Liker 1
Skrevet

Her må man være realistisk slik at fallhøyden ikke blir så stor. Jeg begrenser meg til å prøve å vaske gulvene ett par ganger mer. Skal holde hardt.

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Greit å sette seg mål som kan oppnås, da.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Et hårete mål, men må satse ambisiøst:-)

Har maaaaange mangler i livet, i en alder av 27, så må begynne i det små. Først starte med å trene masse styrke. Satser på å bli ganske veltrent, selv om jeg er tynn akkurat nå.

Så må jeg finne meg både jobb og egen leilighet. Helst starte på skole til høsten også. (Har ikke utdannelse).

Må jobbe med angsten min, og greie å utfordre ting jeg er redd for.

Skal bli mer sosial, og lære meg flere handy ting.

Dette bør gå ganske greit!:-)

Har dere noen nyttårsforsetter?

Veldig bra å ha noen mål å strekke seg etter, ha fokus på dem så klarer du det, lykke til :-)

Skrevet

Lykke til. Det er forøvrig ingen som liker perfekte mennesker så da er det samme som du skal gå i sølibat også?

Skrevet

Greit å ikke fokusere på så mange ting av gangen, tenker nå jeg... Selv skal jeg smile oftere i 2014. :)

Anonymous poster hash: c4ec5...673
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Pappadrømmen
Skrevet

Jeg skal lære meg å akseptere meg selv akkurat som jeg er :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Pappadrømmen
Skrevet

Jeg skal slutte å ukritisk svelge hva enn folk kommer med, lære meg et nytt språk, trene og begynne med lavkarbo-paleo-veganskøkologisk kosthold, meditere, forske på å kurere kreft og donere alt jeg eier til SOS Barnebyer.

• Liker 1
Skrevet

Mine forsetter er å fortsette som nå :) Være sunn, trene, ta sol, smile til randoms.

Heheh ;D

Skrevet

Lykke til. Det er forøvrig ingen som liker perfekte mennesker så da er det samme som du skal gå i sølibat også?

Ja, de perfekte av oss sliter sikkert veldig på sexmarkedet.

Skrevet (endret)

-

Endret av Pappadrømmen
Skrevet

Jasså, er du en flørtepus? :blomst:

ikke akkurat, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...