AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 I dag hadde jeg og en vennine en veldig rar opplevelse. vi satt i bilen, og kjørte litt rundt, plutselig ringer tlf til venninen min og det står at det er jeg som ringer, noe som er umulig fordi jeg ikke har penger på tlf! 3 sekk etterpå begynner min å ringe, der står det at det er hun som ringer meg. Altså det sto at vi ringte hverandre, samtidig. jeg tok tlf, men da sluttet bare begge å ringe. finnes det noe forklaring på dette? Anonymous poster hash: aa643...5f4
Testosteron Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Du har ikke tilfeldigvis lekt litt vel mye med ouija-brett i det siste? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Du har ikke tilfeldigvis lekt litt vel mye med ouija-brett i det siste? vet ikke hva det er engang Anonymous poster hash: aa643...5f4
happiest Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Er vel ikke noen som har køddet med mobilene deres? Byttet ut nummrene under navnene deres, til sine egne? Den mest logiske forklaringen jeg kommer på... 2
blondien Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Er vel ikke noen som har køddet med mobilene deres? Byttet ut nummrene under navnene deres, til sine egne? Den mest logiske forklaringen jeg kommer på... nei, var ikke noe sånt :-o etterpå sjekket vi i loggen om det sto at vi hadde ringt hverandre, men det sto bare at hun hadde ringt meg på min også omvent. det sto ikke at noen av oss hadde ringt ut..
Zakuro Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Har vært borti at telefoner klikker og ringer til tilfeldige personer i kontaktlista helt av seg selv, men er jo rart at det skjer samtidig med akkurat dere to:P
blondien Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Har vært borti at telefoner klikker og ringer til tilfeldige personer i kontaktlista helt av seg selv, men er jo rart at det skjer samtidig med akkurat dere Jeg hadde null kr på tlf så skal jo ikke gå
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Stod bluetoothen påslått på begge? Hele greia høres merkelig ut ja Anonymous poster hash: 3dd50...9c9
happiest Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 nei, var ikke noe sånt :-o etterpå sjekket vi i loggen om det sto at vi hadde ringt hverandre, men det sto bare at hun hadde ringt meg på min også omvent. det sto ikke at noen av oss hadde ringt ut.. Nettopp. Noen har tuklet med numrene. Kalt seg for deres navn men med deres egne numre. Da står det jo at din venninne har ringt deg og motsatt. Sjekket at numrene stemmer med deres? Og at ikke numrene som står under deres navn er endret? 2
blondien Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Stod bluetoothen påslått på begge? Hele greia høres merkelig ut ja Anonymous poster hash: 3dd50...9c9 nei, ikke på noen av de :o
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Kan være en operatørfeil da. Anonymous poster hash: ae1ee...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå