Gå til innhold

Hvilket kjæledyr har du?  

1. 1. Hvilket kjæledyr har du?

• Hund
      12
    • Fugl
      2
    • Hest
      1
    • Gris
      0
    • Geit
      0
    • Reptil (iguana, slange osv)
      0
    • Gnager
      6
    • Fisker
      3
    • Annet
      4
    • Katt
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Har to hetterotter jeg! De er søstre, og er nå 1 1/2 år gamle. De er utolig forkjellige i forhold til mat.... Den ene (Spretten) spiser når den er sulten og snuser litt på matbiten før den tar imot hvis du gir den noe snacks. Den andre (Småen -ironisk nok...) er ALLTID sulten, fekter med "armer" og bein og er helt vill etter å få snacks-biten NÅ MED EN GANG. Hun er rund som en ball... Med lang hale på... Nesten som en ball, i hvertfall..

De får kanskje ikke så mye aktivitet som de gjerne burde, og jeg har av og til litt dårlig samvittighet. Men de har stort bur og ting å leke med, og de har hverandre og jeg tror de er fornøyd med livet. :kgsmil:

Skrevet

<- <- <- <- <-

Her er mitt kjære lille udyr.

Hun har masse personlighet og verdighet!

Tømmer søplebøtter når hun er fornærmet, hører på det hun vil av beskjeder. Er 100% til å stole på, hvis hun får sjansen løper hun seg en tur, og kommer tilbake når hun er ferdig med å løpe!

Skrevet

Vi har to marsvin. En hunn og en hann. Det som er litt rart er at det ikke er blitt noen unger. De har vært i lag i 9mnd. Hun er litt over året og han er ca. tre år.

De er veldig snille og hunnen er veldig glad i å slikke, får hun sjansen slikker hun oss i hele ansiktet. Spesielt hvis vi er svette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...