Gå til innhold

Hva er det han vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gutt tidligere i høst etter et skole arrangement. Vi snakka veldig mye sammen og hang sammen hele kvelden. Da klokka var rundt 1 på natta sa jeg at jeg ville hjem. Han spurte om jeg heller ville dra på en fest til en kompis. Jeg blei med. Vi var det til kl 5 om morran og da vi skulle dra hjem ble vi enige om at han skulle sove hos meg pga han hadde veldig lang vei hjem. Vi la oss i senga mi og snakka og kyssa litt før vi sovnet. Dagen etter våknet vi kl 8 og han ble hos meg til ca 13. Vi så p tv og hadde det veldig koselig( skjedde ikke noe mer kyssing). Da han skulle dra spurte han meg om nummeret mitt og det fikk han. Siden har vi sendt noen sms og spurt om den andre er ute osv, men vi har aldri vært ute samtidig. Pga at vi begge er opptatt med skole og livet generelt har vi aldri fått møttes siden. For noen dager siden fikk jeg mld av han hvor han spurte om jeg var ute, det var jeg ikke. Han sendte en mld hvor han skreiv at han gjerne ville at vi skulle møtes en dag etter jul, når vi begge er tilbake i byen.

Jeg har veldig lyst til å møte han, men vet liksom ikke hva vi skal finne på? Vi kjenner hverandre ikke så veldig godt, så jeg føler det er "tryggest" enn så lenge å møtes når vi er ute. Føler meg ikke klar til å invitere han på en "date".

FYI: Vi har ikke gjort noe seksuelt annet enn å kysse.

Hva tror dere han vil? Få seg noe eller faktisk blir kjent med meg?

Hvordan kan vi møtes uten at det blir for kleint og "date-ish"?

Anonymous poster hash: d73ff...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han vært ute etter å bare få seg noe hadde han forsøkt seg den natta han lå over i tillegg til å stukket tidlig på dagen. Det er iallefall slik jeg ser det.,

Om du er redd for at han bare et ute etter en bootycall er det jo langt mindre "farlig" å dra på en date på dagtid. Er jo bare å sitte på en cafe og prate, gå en tur i sentrum eller noe sånt. Hvorfor gjøre det så innmari seriøst.

Å dra ut og møte noen kun på natta på byen er mer signaler om at man er ute etter kun en ting.

Skrevet

Han virker interessert, men også kanskje litt sjenert? Siden han kun spør om dere skal møtes når dere er ute virker det som om det er da han er "tøff" nok til å faktisk tørre å møte deg. Hadde han kun vært ute etter å få seg noe tror jeg han ville ha "gitt deg opp " for en stund siden, i og med at han ikke fikk seg noe den kvelden han faktisk lå i samme seng som deg og hadde sjansen! Hvis du er interessert ville jeg ha fortsatte med meldingene. Og kanskje sendt han en mld når dere begge er tilbake i byen og spurt han om vi skulle ha møttes en dag. Kanskje bare for å se en film, trenger ikke være middag etterfulgt av kinodate heller liksom. Kanskje bare en middag med litt vin hjemme hos en av dere?

• 2 uker senere...
Skrevet

Seriøst, hva har du å tape? En gutt som ligger ved siden av et "bytte" og ikke utnytter seg av det, sender søte mld til deg, kysser deg i steden for å bare tenke på å få seg noe. Go get him:) skreiv innlegget over også, men har vært i liknende situasjon uten å ta fatt på det. Og nå sitter jeg her... Go for it!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...