AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Var ute 1. Juledag og endte opp på nasj hos noen kompiser fra ungdomsskolen. Hun ene venninna mi, som ikke var der, var sammen med alex, en av guttene som var på nasjet. Vi snakket mye og de andre gikk hjem ble vi sittende å snakke en stund, før han kysset meg. Vi var ganske fulle og det utviklet seg til at vi rota og hadde sex. Jeg har ikke sagt dette til noen og har veldig dårlig samvittighet ovenfor venninna mi ( selv om ho er sammen med en ny gutt nå). Det et mange år siden hun var sammen med Alex. Jeg er veldig redd for at dette skal komme ut. Jeg har ikke sagt noe til venninnene min og vil heller ikke gjøre det. At vi hadde sex blei helt feil og jeg er flau over det. Jeg og venninna mi er ikke så gode venner lengre fordi vi har flytta og går på forskjellige skoler osv. Hva skal jeg gjøre? Hvis dette kommer ut, skal jeg nekte for det? I så fall hva skal jeg si til venninnene mine? Jeg hater å måtte lyve, men i dette tilfelle er det best for alle parter om det ikke kommer ut. Anonymous poster hash: 8f438...381
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Det går sikkert bra! Det er jo du som kjenner henne best, men det kan jo være at hun ikke bryr seg siden hun har flytta og det er lenge siden de drev på! jeg syntes du bare skal kjøre på! var han flink så burde ikke hun stoppe deg fra å ta deg en tur til.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Lyv. Si han bare skryter det på seg og det ville du aldri gjort. Med mindre det var vitner da, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 0bde2...368
stjernehimmel Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Ingen var der, så ingen vet det med mindre han har sagt det da. Burde jeg si at han ikke skal si det til noen?? TS
Imsdal! Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 La det gå. Om noen faktisk får vite det, og spør deg, så bryter du ut i latter og sier "hva faen? Alex? heldigvis ikke" eller noe sånt. Lage svake kvalme uttrykk, og sier æsj lavt. Jeg har gjort det samme, og folk går rett på med mindre du er interessert i han? 1
Ellevill Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 La det gå. Om noen faktisk får vite det, og spør deg, så bryter du ut i latter og sier "hva faen? Alex? heldigvis ikke" eller noe sånt. Lage svake kvalme uttrykk, og sier æsj lavt. Jeg har gjort det samme, og folk går rett på med mindre du er interessert i han? Herregud, for et råd! Så man skal rakke ned på og late som man brekker seg? Ikke særlig sympatisk. Snakk med ham og si at du ikke vil at det skal komme ut pga venninnen din. Så får du krysse fingrene for at det blir slik. 2
Rainbow Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Venninna di var sammen med Alex første juledag, men er sammen med en ny nå?
stjernehimmel Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Nei, jeg og noen andre venninner var ute 1.juledag. Hun som var sammen med Alex er hos kjæresten sin i en annen by. De var sammen for mange år siden. TS
loffen Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Om venninna di ikke er sammen med ham lenger, og det attpåtil er lenge siden, så kan jeg ikke skjønne at det skal spille noen rolle om du var sammen med ham nå? Ingen vits i å angre å være flau i alle fall. Pult er pult. Du kan jo si til ham at du ikke vil at andre skal vite det da. Men ikke stress.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Ikke tenk på det en gang. Det er EKSEN til venninna di. Hun bestemmer ikke over han og hun bestemmer ikke over deg. Mest sannsynlig bryr hun seg ikke heller. Bare glem det. Kanskje du ler av det om et år. Anonymous poster hash: 51bdc...c57
Gjest Daenerys Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Tråden er ryddet for språkkommentar. Daenerys, mod.
Gjest Awzm me Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Herregud, for et råd! Så man skal rakke ned på og late som man brekker seg? Ikke særlig sympatisk. Snakk med ham og si at du ikke vil at det skal komme ut pga venninnen din. Så får du krysse fingrene for at det blir slik. Om det faktisk blir til at hun må bruke rådet så er det jo tydelig at gutten ts hadde sex med har snakket om det med andre, og da er det faktisk gutten noe å bli kvalm av. Ikke tenk på det en gang. Det er EKSEN til venninna di. Hun bestemmer ikke over han og hun bestemmer ikke over deg. Mest sannsynlig bryr hun seg ikke heller. Bare glem det. Kanskje du ler av det om et år. Anonymous poster hash: 51bdc...c57 Hun kan ikke bestemme over noen av de, men hun kan bestemme hvem hun vil være venn med å ikke, jeg hadde definitivt brutt kontakt med en "venninne" som hadde ligget med en av mine ekser, synes det er off limits.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Du er ikke nødt til å si noe om dette til noen. La det gå. Anonymous poster hash: ed0af...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå