AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har kost meg i flere dager med brus, riskrem, potetgull, masse sjokolade og godterier, og ikke minst ribbe, pinnekjøtt og stek - men har til min store overraskelse bare gått opp litt over 1 kg, ikke spesielt mye med tanke på hvor mye mat (usunn) mat jeg har spist. Må nevne at jeg ikke har trent i julen, blitt mest tv-titting, PC-spill, aktiviteter som ikke er særlig fysiske. I følge mine beregninger burde jeg gått opp minst tre kilogram. Alt sukkeret jeg har spist burde jo gjøre at jeg får en del vannvekt... Forstår ikke. Anonymous poster hash: 8be99...77d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Noen kan gå ned i vekt av å spise masse junk på kort tid, kroppen fungerer på de merkligste måter. Anonymous poster hash: 94f3e...a99
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Noen kan gå ned i vekt av å spise masse junk på kort tid, kroppen fungerer på de merkligste måter. Anonymous poster hash: 94f3e...a99 Men det skal jo ikke være mulig hvis man spiser mer enn man forbrenner? Hvis en eksempelvis spiser et eller to måltider på BurgerKing hver dag, som blir rundt 1600 kcal, så sier det seg selv at en ikke vil gå opp i vekt. Merkelig. Anonymous poster hash: 8be99...77d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er forøvrig glad jeg ikke har gått opp mer, trodde jeg skulle veie mye mer enn jeg gjorde Anonymous poster hash: 8be99...77d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Men det skal jo ikke være mulig hvis man spiser mer enn man forbrenner? Hvis en eksempelvis spiser et eller to måltider på BurgerKing hver dag, som blir rundt 1600 kcal, så sier det seg selv at en ikke vil gå opp i vekt. Merkelig. Anonymous poster hash: 8be99...77d Ikke i lengden nei, men den regelen gjelder ikke på alle når det kommer til så kortvarige episoder med overspising. Kanskje kroppen får litt sjokk og ikke vet helt hvor den skal gjøre av alt? Hehe Anonymous poster hash: 94f3e...a99
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har spist og drukket MYE mat de siste dagene og vekten viste det samme når jeg veide meg i dag. Relativt utrent og har beveget meg lite i julen. Det er rart, det der. Anonymous poster hash: 008fd...cdb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Ikke i lengden nei, men den regelen gjelder ikke på alle når det kommer til så kortvarige episoder med overspising. Kanskje kroppen får litt sjokk og ikke vet helt hvor den skal gjøre av alt? Hehe Anonymous poster hash: 94f3e...a99 Hehe, kanskje det ja! Denne overspisingen min har vart i nesten 9-10 dager nå Anonymous poster hash: 8be99...77d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har spist og drukket MYE mat de siste dagene og vekten viste det samme når jeg veide meg i dag. Relativt utrent og har beveget meg lite i julen. Det er rart, det der. Anonymous poster hash: 008fd...cdb Det er merkelig, hvordan kvitter den seg med vekten når en beveger seg så lite? Jeg har jo sittet så mye nå i julen Anonymous poster hash: 8be99...77d
Chord Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Samme her, fikk en gledelig overraskelse da jeg gikk på vekta i går. Og jeg har virkelig spist som om jeg ikke skulle leve lengre enn utgangen av 2013.. Ikke akkurat trent så mye heller. Hva all møkkamaten gjør med hjerte- og karsystemet er en annen sak..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Samme her, fikk en gledelig overraskelse da jeg gikk på vekta i går. Og jeg har virkelig spist som om jeg ikke skulle leve lengre enn utgangen av 2013.. Ikke akkurat trent så mye heller. Hva all møkkamaten gjør med hjerte- og karsystemet er en annen sak.. Det har jeg også gjort, har spist store mengder. I går spiste jeg en stor pose med twist helt alene, i dag har jeg spist en hel konfekteske og en pose med potetgull. I tillegg har det blitt mye julekaker, kanelsnurrer, hveteboller, masse cola og snask - og dette regnes bare som mellommåltider. Hovedmåltidene har bestått av ribbe, pinnekjøtt, julepølse, masse rundstykker, poteter, hvitt brød, etc. Klager ikke, er bare litt overrasket Anonymous poster hash: 8be99...77d
Julebrus Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har ikke gått opp i vekt, men merker det på kroppen. Begynner å ese ut etter jula Skal trene godt etter nyttår
Gjest Belle âme Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Sånn er det med meg Men det skal jo ikke være mulig hvis man spiser mer enn man forbrenner? Hvis en eksempelvis spiser et eller to måltider på BurgerKing hver dag, som blir rundt 1600 kcal, så sier det seg selv at en ikke vil gå opp i vekt. Merkelig. Anonymous poster hash: 8be99...77d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har ikke gått opp i vekt, men merker det på kroppen. Begynner å ese ut etter jula Skal trene godt etter nyttår Ja, jeg føler meg mye større enn vanlig, men det er nok mest pyskisk, når jeg vet at jeg har spist så mye som jeg har gjort, men vekten er jo den samme Anonymous poster hash: 089b3...165
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Har også spist MASSE i julen, uff! Anonymous poster hash: 089b3...165
Gjest rådyr Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Er det samme vekt som vanlig dere veier dere på da, og ikke vekten hjemme hos mor? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har spist masse i julen, men merker det bare i liten grad på kroppen. Jeg synes vekt er noe tull, men jeg merker at buksene er litt trangere. Mindre majones og fett og mer bevegelse, så er jeg tilbake der jeg var. Ser ingen grunn til ikke å skeie helt ut. Anonymous poster hash: dfd87...16a
Tabris Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har også kost meg masse i jula, og har ikke lagt på meg noe. Tror det kan komme av at selv om jeg har spist mye fet julemiddag og dessert, så er det også omtrent det eneste jeg har spist de dagene siden det er så mettende. Også har jeg jo gått gode turer med hunden i jula også, det har nok også hjulpet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå