Gå til innhold

Hvordan vite om han er interessert i noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i to måneder nå, men de siste ukene har vi ikke hatt mulighet til å treffes så mye. Jeg synes han virker fantastisk og føler jeg får mange bekreftelser på at han er interessert. Han sender blant annet ofte melding og er veldig omtenksom. Men siden vi ikke hatt kunnet treffes så mye så blir jeg usikker på om han kun er ute etter sex. Er det noen tydelige tegn man kan se etter for å finne ut av dette?

Anonymous poster hash: cfafa...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke snakk om så lang tid hvis dere har datet i 2 mnd (8 uker) og de siste ukene har det ikke vært noe? (?)

Det er ikke så lett å vite om han kun er ute etter sex.. har dere hatt sex? Hvis ikke, er det vel begrenset hvor lenge han gidder å holde på med deg før han går videre til neste hvis det er KUN sex han er ute etter. Har dere hatt sex og han fortsatt tar kontakt/initiativ til å finne på ting så er jo det positivt.

Anonymous poster hash: 150b9...a93

Skrevet

Det er jo ikke snakk om så lang tid hvis dere har datet i 2 mnd (8 uker) og de siste ukene har det ikke vært noe? (?)

Det er ikke så lett å vite om han kun er ute etter sex.. har dere hatt sex? Hvis ikke, er det vel begrenset hvor lenge han gidder å holde på med deg før han går videre til neste hvis det er KUN sex han er ute etter. Har dere hatt sex og han fortsatt tar kontakt/initiativ til å finne på ting så er jo det positivt.

Anonymous poster hash: 150b9...a93

Nei, det er jo ikke så lang tid, men ja vi har hatt sex. De siste gangene vi har møttes har vi hatt sex hver gang. Jeg er ganske uerfaren og han var faktisk min første. Føltes veldig rett, men er så redd for at jeg er naiv siden jeg ikke er vant med dating. Men som sagt tar han ofte kontakt bare for å spørre hvordan det går og jeg har egentlig ikke noen dårlig magefølelse, men jeg har veldig lett for å bekymre meg og overtolke alt.

Skrevet

Kan jo godt være han bare er opptatt med familie osv i juletiden? :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du ikke?

Et godt tegn på at en person er interessert er om denne involverer deg i fremtidsplanene, er interessert i å møte dine venner og familie, og introdusere deg for sine. At man møtes på dagtid i situasjoner som ikke automatisk fører til sex. En person som kun kontakter deg når denne har fri, i helgene og på kveldene og er svært svært opptatt ellers - da er det mer faresignaler.

Skrevet

Kan jo godt være han bare er opptatt med familie osv i juletiden? :)

Vi har tekstet en del i julen, så det er jo ikke slik at det har vært helt stille. Og det er jo kanskje et godt tegn :)

Problemet mitt er vel at jeg føler meg uerfaren og ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til dating. Hvor ofte man snakkes og finner på ting, når man kan ta opp hvor man står og slikt. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...