AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har trykket i meg både julekaker, masse fet mat og annet godt i løpet av julen. Dette er noe jeg setter en stopper for fra og med i morgen. Da skal jeg tilbake til mitt vanlige sunne kosthold og trene regelmessig, med litt kos i helgene. Når vender dere tilbake til hverdagen, med tanke på kosthold og trening? Venter dere til januar? eller kun til 3. juledag? Anonymous poster hash: ced4a...1fd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Tror jeg har gått opp nesten 1 kilo. Jeg er slank, så en kilo har ikke så mye å si uansett. Når jeg begynner med det vanlige kostholdet, så tar det ikke lang tid før jeg er tilbake til normalen. Vender tilbake til det sunne kostholdet mitt 1.januar, siden jeg vet det blir alkohol på nyttårsaften :-P Anonymous poster hash: 5546e...c50
kubrak Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har trykket i meg både julekaker, masse fet mat og annet godt i løpet av julen. Dette er noe jeg setter en stopper for fra og med i morgen. Da skal jeg tilbake til mitt vanlige sunne kosthold og trene regelmessig, med litt kos i helgene. Når vender dere tilbake til hverdagen, med tanke på kosthold og trening? Venter dere til januar? eller kun til 3. juledag? Anonymous poster hash: ced4a...1fd fortsetter omtrent i samme duren. Har trent i juleferien også så.... Og utover at det blir mindre kaker etterhvert som det blir tomt for det så blir neppe kostholdet noe spesielt sunnere.
Gjest Runforit Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Har levd som jeg pleier hele jula jeg. Hadde 3 treningsfrie dager da vi var bortreist. Spiste som jeg pleier utenom noen små mandelcookies og mørk sjokoalde og is til dessert på julaften og noen mandelcookies og litt mørk sjokolade 1. juledag. Hoppet på mølla igjen på fredagen og skal jogge og spise som ellers. Julaften og 1. juledag ble som en ekstra fredag og lørdag midt i uka for meg. Alt i alt så viket jeg egentlig ikke bort fra hverdagen i jula. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg trener 5 dager i uka, noen uker trener jeg hverdag, spiser ikke mat med tilsatt sukker, godteri og sjokolade spiser jeg aldri, samme med brus, sagt og juice. Er ganske slank, men i julen har jeg spist alt jeg har hatt lyst på, bare fordi jeg kan. Vi har twist og diverse andre godterier stående på bordet og jeg klarer ikke å dy meg, har spist masse godteri og sjokolade. På julaften spist jeg stor porsjon med pinnekjøtt og stek, og har spist julemat siden 20. des. og har heller ikke trent siden 18. des. Gikk på vekten i dag og oppdaget at jeg hadde gått opp litt over én kilogram, ble litt overrasket selv. Har tenkt å kose meg med julemat til og med nyttårsaften, så blir det ikke mer snop på meg. Anonymous poster hash: 41fdb...018
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Jeg vender tilbake til mitt gamle kosthold fra og med i morgen. Med unntak av nyttårsaften, da blir det nok en del alkohol og en del god( les: fet) mat, men bortsett fra det er julekosen over for min del.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Lillejulaften - 2. juledagen er usunne. Spiser og trener som normalt fra 3 juledag som regel, og skeier ut på nyttårsaften igjen. Men blir lutefisk i år så nyttårsaften blir nok ikke så ille allikevel, bare vinkalorier. Anonymous poster hash: 29ab4...4ee
Lillie Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har spist godt fra julaften til 2. juledag. Så har jeg småspist litt godterier innimellom (klarer ikke la det ligge i skapet...håpløst). Har trent som normalt (er så deilig å røre på seg), så selv om kostholdet ikke har vært som det pleier så føler jeg meg i fin form Nå er det hverdag igjen frem til nyttårsaften, da blir det litt kos igjen. Så er det hverdag for min del (selv om jeg ikke starter på jobb før 6.jan).
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 For mye mat, for mye vin, for mye marsipan, for mye konfekt, for mye dessert og for lite fysisk aktivitet. Heldigvis har badevekten sluttet å fungere. Gleder meg til hverdag. Det jeg har lagt på meg, forsvinner kjapt når jeg kommer inn i normal trenings og matrytme igjen. Skal ha meg en firedagers ketosekur for å "rense opp" i systemet. Den starter på onsdag.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Vi begynner langsomt å få nok av julemat, har virkelig kost oss masse og spist store mengder deilig søt, fet og god mat. Vi går turer, men det blir ikke tilbake til hverdagen med vanlige måltider og trening før ca 5. januar. De store middagene tar slutt på nyttårsaften, men det er alltid rester til overs som må brukes opp. Anonymous poster hash: aec57...7bc
Tiril Amalie Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Annenhver jul tenker jeg ikke på det noe særlig, siden vi ikke er hjemme i flere dager, men hos min familie som har et HELT annet kosthold enn det jeg selv har. Tar veldig kort tid å komme tilbake til normalt når jeg først er hjemme igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Min unntakstilstand var fra 21.-25. desember. Ble alt for mye godt mat, sukker og fett. Mengdene burde jeg uten tvil ha begrensa! Er ikke så flink til å bare spise litt når jeg er i selskaper og blir servert. MEN MEN 2. juledag var jeg møkklei! Spiste litt sjokolade osv på et kaffebesøk, men sunt resten av dagen. De to siste dagene har jeg vært helt tilbake i sunne vaner: DEILIG Hvor mye jeg har lagt på meg tenker jeg ikke på. Veier meg om en uke eller to heller så ser jeg hva jeg har å jobbe med! Anonymous poster hash: 3e8d2...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå