AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Er det bare meg som plages av at skjermen er et eneste stort pulserende lys under filmvignetten på tv2? Har både migrene og epilepsi, og vurderer å sende inn en klage... Anonymous poster hash: 7a961...6fd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Rart at du sier det. Jeg tenkte på det i stad da den ble vist. Jeg så ikke på skjermen, men det begynte plutselig å blinke noe helt vanvittig. Tenkte på nettopp personer med epilepsi. Ikke greit. Anonymous poster hash: 30b26...036
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Nei, det er helt forferdelig. Hvor henvender man seg med en eventuell klage? Noen som vet det? Fant bare tipstelefon/mail på tv2.no, men regner med det finnes andre som tar imot denne type henvendelser? Anonymous poster hash: 7a961...6fd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Ingen fler som plages av dette? Anonymous poster hash: 7a961...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå