AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 I det siste har jeg tenkt en del over om en gutt jeg rotet litt rundt med tidligere (jeg trodde det var helt uskyldig) faktisk likte meg ganske mye. Jeg så på han som en typisk player, men er ikke helt sikker.. Det jeg stusset over er at han: • Han valgte meg fremfor planer med vennene sine flere ganger • Ringte meg i fylla og fortalte meg at han var glad i meg, og spurte hvorfor jeg ikke var det i han, når jeg ikke svarte det samme tilbake. • Inviterte meg hjem i huset der familien bor, og sa at det var ikke noe problem om han møtte på mine foreldre heller. • Ble sur for noen dager siden fordi jeg sa at jeg ikke trodde på at han likte meg (jeg er i et forhold nå). • Sender meg blikk som sier mer enn tusen ord til og med nå i dag (det er flere år siden) • Inviterte meg på tur med han, men jeg sa nei. Vi er 23 og 25 år. Han driver rundt med maange jenter, han er en populær type. Likevel når jeg har snakket med flere av dem, har han aldri sagt slike ting til dem - kunne invitert dem hjem for sex. Anonymous poster hash: b44ac...21a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Siden du er i et forhold nå, så er det jo helt uvesentlig Ingenting å tenke på kjære deg Anonymous poster hash: 0c929...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå