Gå til innhold

Jeg har hatt en skikkelig dårlig dag.. (Hvitmannsproblemer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

1. Jobbet 9 timer som servitør i en fullstappet restaurant/kafe.

2. Hadde et fat fult av glass som var på vei til oppvasken. Rett før jeg kom inn så var det så glatt at jeg falt rett på rumpa på en hard gulv med knuste glass overalt rundt meg. Jeg luktet som en blanding av melk, øl og rødvin resten av dagen. Halvparten av kundene så meg, men jeg latet som om jeg lo mens ræva mi grein.

3. Fikk skviset inn en 10 minutters pause, så gikk på toalettet og på speilet så er jeg rød som en tomat og alle arrene mine skinte som bare det. Selvtillit ned til 0.

4. Hadde en jævli kjerring som jeg måtte servere til. Hun var den mobberen som gjorde barneskoleårene mine til et helvete. Hadde lyst til å spytte opp i drikken hennes der hun sto der smilte til meg. Bitch pleas!

5. Blir irritert på kokker som ikke klarer å rydde sine kjøkkenutstyr som er blitt vasket slik at det skal bli plass for meg å rydde og vaske kundenes oppvask.

6. Kommer meg endelig hjem, mamma klikker på meg på grunn av en feil jeg gjorde. Altså mistet nyvasket dynetrekk på skitten gulv på vei fra vaskerommet til huset vårt.

7. Lillebror spiller playstation og har tydeligvis moret seg hele dagen. Det er da jeg blir minnet på at jeg hater halveis-voksen livet.

Så ja, det var min dag.

Flere som har hatt en skikkelig dårlig dag?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink som jobber og står på! Heia deg!

Anonymous poster hash: 25eaa...df3
  • Liker 5
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 83b30...638

• Liker 3
Skrevet

Nei, men jeg hadde et svartmannsproblem.

Skrevet

Du er flink som jobber og står på! Heia deg!

Anonymous poster hash: 25eaa...df3

Thank you!

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 83b30...638

19

Nei, men jeg hadde et svartmannsproblem.

Det høres verre ut. Fortell hvis du vil!

Skrevet

Hvorfor er det verre å ha svartmannsproblemer enn hvitmannsproblemer? Jeg vil tro at brunmannsproblemer er aller verst!

Skrevet

Hvorfor er det verre å ha svartmannsproblemer enn hvitmannsproblemer? Jeg vil tro at brunmannsproblemer er aller verst!

Hehe fordi jeg synes at hvitmannsproblemer er lett å overkomme bare man våkner opp til en ny dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...