AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hei! :D Jeg er en gutt på 22 år og har en del problemer i live (som mange andre...) men mitt største problem er det at jeg ikke har fått meg kjæreste, føler at livet mitt er tom, har prøvd ut nettdating men tror ikke det har gått noe bra :D Jeg startet en samtale men ender opp med at hun skriver lite til meg så jeg får ikke skrevet nok spørsmål, at de ikke er interessert har ikke no med saken å gjøre, fordi de setter av "Jeg er nysgjerrig" eller "Jeg er Interessert i deg" jeg skriver en melding til dem å starter samtalen, men ender opp med at jeg skriver en del og hun skriver lite tilbake så jeg får ikke samtalen til å gå videre, og de skriver ikke noen ting på profilen sin, så kan heller ikke lese litt om dem =( Har ikke kommet til den "fasen" der hvor jeg skal be noen ut enda fordi samtalene ikke forsetter. ikke alle som er sånn, de som jeg har litt god kjemi med er de som bor langt unna og det vil ikke funke, kan ikke tenke meg langdistanse forhold. utseendemessig har jeg IKKE noe problem med. Alle jeg kjenner sier til meg "skjønner ikke hvorfor du ikke har fått deg dame enda..." ja jeg skjønner det heller ikke, alltid meg, har en del venner men ingen jentevenner utrolig nok. Alle mine nærmeste venner har fått seg dame, mens jeg sitter her og synes synd på meg selv... hva skal jeg gjøre? liker heller ikke å dra ut på byen, så det er ikke noe alternativ. Jeg kan ikke se hva jeg gjør galt? jeg har jo alt det en søt jente ville ønsket seg, nå som jeg tenker meg over så burde jeg kanskje heller vært den "største" drittsekken, kanskje da kunne jeg ha fått meg dame fra alle kanter, kanskje det er ikke for seint for det? :D Jeg tror jeg er lei livet, orker ikke mer... har tenkt til å flytte et sted med lite mennesker, og være singel til jeg dør haha :D Jeg har vært en gamer før for 3 år siden og spillte masse, men sluttet med det og startet på klatring, er godt i gang, Jeg burde vel starte med å game igjen og holde meg inne, til jeg dør haha Jeg forventer ikke at drømmedama skal ringe på døra nå (selv om det hadde vørt noe) men slik er det ikke og det skjønner jeg :D PS: jeg har vært bruker på sukker nå i 4 uker, veit ikke om det skal ha noe å si... Har sikkert en del skrivefeil men ikke bry dere om det :D Takk. Anonymous poster hash: 2861a...9b3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Glemte å skrive at jeg har god selvtillit så det er heller ikke noe jeg har problem med! =) Anonymous poster hash: 2861a...9b3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Eh ja du har jo det meste, men har du snakket med noen venner eller av deg å spurt dem hva du gjøre feil? Anonymous poster hash: 2861a...9b3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Slutt å lete. Så kommer det. Ja, jeg mener det. Folk merker energien din, at du kanskje vil haste deg ut i ting fordi du vil få deg kjæreste - ikke nødvendigvis fordi det er det rette. Ikke syns synd på deg selv. Uten kjæreste har du mer en nok tid til å finne deg selv. Når man er tilfreds med seg selv - har du mye mer å legge på bordet for en potensiell kjæreste. Anonymous poster hash: 127c5...66f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Slutt å lete. Så kommer det. Ja, jeg mener det. Folk merker energien din, at du kanskje vil haste deg ut i ting fordi du vil få deg kjæreste - ikke nødvendigvis fordi det er det rette. Ikke syns synd på deg selv. Uten kjæreste har du mer en nok tid til å finne deg selv. Når man er tilfreds med seg selv - har du mye mer å legge på bordet for en potensiell kjæreste. Anonymous poster hash: 127c5...66f Haster? nei jeg tror ikke jeg haster, jeg veit at man ikke kan komme i et forhold med hast og det vil jo ikke fungere, man skal jo bli godt kjent med den andre partner. =) Anonymous poster hash: 2861a...9b3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 GLEM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har funnet meg den ENE og den ENESTE!, OMG kan ikke tro det =O =O =O =O Anonymous poster hash: 2861a...9b3
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Du får komme deg ut litt, være med venner og deres venner, prøve sosiale ting. Sjarmer en jente face to face! Dumt at du ikke liker å dra ut, i og med at det er lett å komme i kontakt med ei jente der.
Inwe Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 GLEM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har funnet meg den ENE og den ENESTE!, OMG kan ikke tro det =O =O =O =OAnonymous poster hash: 2861a...9b3 Oi, det gikk fort. Det eneste jeg leser ut av HI er at du virker sutrete og høy på deg selv.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå