AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Til sommeren har min svigermor 60årsdag(til påske har jeg og sønnen hennes vært sammen i 4 år), og hun har invitert oss til å komme å feire i et europeisk land, alt betalt med unntak av lommepenger. Ekstremt generøst(faktisk litt ubehagelig), så jeg må finne på en fin gave. Problemet er at jeg ikke kjenner henne så godt(og samboer er en katastrofe når det kommer til gaver:P), så hva i all verden skal jeg finne på? Hun er jo selvsagt en person som har alt(hallo, hun spanderer jo tur til Europa!). Hjelp! Anonymous poster hash: 9af19...b02
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Vet du om det er noe hun samler på? Eller har hun en hobby? Er det noe i nærheten av der hun bor hun kunne benyttet seg av som ett spa eller noe? Liker hun å pynte seg med smykker, øredobber eller armbånd? Dersom hun liker kunst, kunne du kjøpt en skulptur til henne, eller ett maleri? De fleste eldre damer liker godt skjerf/sjal å pynte seg litt opp med.. Eller noe hun kan få bruk for, som hun kanskje ikke vet hun trenger? Ett nytt kjøkkenredskap? Ellers kan du jo kjøpe en liten kurv å fylle med diverse ting som alle trenger innimellom: en god bodylotion, dusjsåpe, noen mye strømper, en god shampoo, håndkrem/pleiesett, en god parfyme du kan få anbefalt fra parfymeri? En veske? Er som regel: det enkleste er ofte det beste Anonymous poster hash: d0889...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå